woensdag 9 juli 2014

W7: Make Me Blush


Verleden week was ik met de kleuters een dagje naar de Artis.
De kids werden bij Artis opgehaald door de ouders/verzorgers/oppassers zodat ik daarna op mijn fiets langs de Dappermarkt kon gaan voordat Stef me weer zou oppikken bij mijn school. (Hogeweg, vlak bij Artis) 
Ik kom eigenlijk nooit meer op de Dappermarkt, vroeger voordat we naar Almere verhuisde (23 jaar geleden) woonde we om de hoek van de Dappermarkt en kwam ik er echt elke dag! 

Maar goed...ik was dus op de Dappermarkt en daar stond een kraampje met allerlei make-up.
Na wat ertussen te hebben gesnuffeld kwam ik deze 2  beauty's tegen.
2 schitterende blushes van W7, een merk waar ik tegenwoordig erg over te spreken ben, denk aan de eyeshadow palettes.

Ik besloot ze mee te nemen na wat te hebben afgepingeld! ;-) 
Uiteindelijk betaalde ik €6,- voor deze 2 blushes, volgens mij een redelijke prijs voor blushes van 10 gram per stuk!

Het zijn de kleuren; "Elvie" en "Zara"
Beide hebben ze een lichte shimmer, Elvie is wat meer pink en Zara is wat peachy kleurig.

Elvie:



Zara:


Mijn voorkeur gaat naar Zara, de peachy kleur met een lichte shimmer.
Welke lijkt jou mooier?


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...