zaterdag 12 juli 2014

W7 Rock 'N' Roll. (Eyeshadow rollers)


Bij de Big Bazar vind ik het altijd heerlijk om even te neuzen tussen het make-up.
In Almere-Buiten is net een nieuw filiaal geopend wat natuurlijk perfect is want zo hoef ik niet steeds naar het Centrum (stad) 

Mijn oog viel op deze rollers en probeerde er 1 uit op mijn hand.
En wat ik zag was een schitterende, goed gepigmenteerde streep vol met glinsters op mijn hand!!!!
Ik probeerde er nog een paar en kon mijn ogen niet geloven zo mooi vond ik ze na maar 1 streep te hebben gezet!!!!!

Ik nam er 4 mee namelijk de ;

Coral Sand
Sugar Sugar
Pink Paradise
Bronze age



Van links naar rechts:
Coral Sand, Sugar Sugar, Pink Paradise en Bronze age.

Alweer zo'n mooi product van W7, ik heb er een favorieten budget merk bij! ;-)

De rollers kosten €0,99 per stuk en te koop bij de Big Bazar.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...