vrijdag 22 augustus 2014

Budget FOTD

Wie mij al even volgd weet dat ik bar weinig "high-end" make-up producten heb.
Van de meeste mooie high-end producten probeer ik meestal een mooi budget alternatief te vinden of een regelrechte dupe/fake.
Maar betaalbaar moet het wel zijn. Make-up is leuk maar moet wel leuk blijven! ;-)

Ik heb een look gemaakt met de volgende producten:

- Catrice eyeshadow base
- Essence sun club palette
- Max & More foundation powder
- W7 duo blusher
- Max & More lipgloss (de kleur: Blush)
- Max & More mascara (met de oranje letters)
- Max & More wenkbrauw potlood (bruin)

Kwasten komen van E.L.F, Primark, Hema en de dupes van de Mac kwasten die komen van AliExpress. 

Voor de ooglook heb ik 3 kleuren uit het Essence palette gebruikt.

Ik was vooral nieuwsgierig naar de lipgloss van Max & More (action) hier hoorde ik verschillende meningen over.
Ik bracht deze in de ochtend aan en begon met de kleur aan te brengen en deze liet ik goed drogen.
Daarna de gloss eroverheen. 

Na ongeveer 3 uurtjes was dit het resultaat....op sommige plekken was de kleur totaal weg en op sommige plekken zat het er muurvast op.
De gloss was er uiteraard van af.
Met deze lipgloss zou ik toch voor de zekerheid om het uurtje even in een spiegel willen kijken of je geen plekjes mist. En om weer even bij te werken.
Waar de kleur blijft zitten blijft deze dan ook echt zitten!!!!!
Nee ik heb het hier niet zo op, geef mij maar gewoon de heerlijke lipsticks van Max & More.
Daar weet ik van dat ik ze af en toe moet bijwerken maar daarmee loop ik niet de kans dat ik er "gevlekt" bij loop.



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...