donderdag 7 augustus 2014

E.L.F Baked Blush: Peachy Cheeky



Dat Nars Orgasm een schittende blush is dat zal niemand betwisten maar niet iedereen heeft er €30,- voor over. Ik in ieder geval niet. I love LOW BUDGET!!!!
Na wat reviews te hebben gelezen wist ik dat deze blush van E.L.F perfect voor mij zou zijn.
Het is de Baked Blush van E.L.F in de kleur Peachy Cheeky.



Het is een schittende blush met een perzikachtig kleurtje met een gouden shimmer erin.


De blush is heel subtiel en brengt een lieve kleur met op je wangen.
Een highlighter is met deze blush echt overbodig! De gouden glans zit hier al in.


Het is zo jammer dat net vandaag de zon niet scheen, ik had gehoopt dat het extra mooi op de foto zou komen. Maar ik denk dat je met deze foto's ook al wel een goed beeld krijgt hoe mooi deze blush is.


En het mooiste van alles...
Deze prachtige dupe van Nars Orgasm kost geen €30,- maar €4,- dat scheelt even.
Je krijgt er ruim 5 gram voor wat niet verkeerd is dacht ik zo. Gaat wel een poosje mee! ;-)
Er zijn 4 verschillende kleuren Baked Blushes, neem eens een kijkje op de site.

De blush is hier te bestellen.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...