dinsdag 5 augustus 2014

E.L.F Shimmer Eyeliner & Eye Widener pencils



Laatst liet ik jullie al zien dat ik aan het experimenteren ben met kleurtjes oogschaduw.
Ook vroeg ik jullie of ik een oogpotlood of eyeliner erbij moest gebruiken.
En vele van jullie vonden dat een ooglook pas af is met een eyeliner of oogpotlood.

Daarom liet ik 2 eyeliner pencils van E.L.F mijn kant opkomen.
Samen met een witte Eye widener pencil.

Ik ga ze je laten zien.

Bij een paarse ooglook, die ik nu al een aantal keer gedragen heb leek mij deze Shimmer Eyeliner in de kleur Plum Passion wel erg mooi.

Dit is een paarse kleur met een shimmer erdoorheen. I love it!

En de kleur Boldy Bronzed, een bruine oogpotlood ook weer met een shimmer erdoorheen. 
Mooi voor bij elke nude ooglook leek mij!

En ik was nieuwsgierig of het inderdaad verschil maakt...
Ik liet een witte Eye Widener oogpotlood meekomen.

  
Ik heb alle potloden al gebruikt en ik ben er ontzettend blij mee.
De Shimmer Eye Pencil zijn schitterend.

En de Eye Widener Pencil doet wat hij beloofd, hij maakt je ogen wat "wakkerder".
Echt wel een verschil. ;-)

De Eye Pencil komen uit de "essentiel" collectie van E.L.F en zijn daardoor ook maar €1,- per stuk. Maar voor dat geld krijg je er zelfs een puntenslijpertje bij in de dop. ;-)
Ze zijn hier te bestellen. 

Gebruik jij een witte oogpotlood om je ogen er wakkerder uit te laten zien?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...