donderdag 14 augustus 2014

Facial Cleansing Pad (Primark)

Wat een funny hebbedingetje dacht ik toen ik dit ding zag liggen bij de Primark.
En nam hem dan ook mee.

Ik zou er eigenlijk geen artikel over schrijven ware het niet dat ik dit graag met jullie wil/moet delen!

Het is dus een gezichts "borsteltje", ik zet het tussen haakjes omdat borsteltje zo hard klinkt.
Als dit dingetje al iets is dan is het zeker niet hard.
Neeeee dit funny dingetje is superzacht.
Echt ongelofelijk hoe zacht het is als je eraan voelt.
Mijn eerste gedachte was dan ook...nou dit zal wel niks voor je huid kunnen betekenen.
Maar goed, bij mijn eerstvolgende douchebeurt probeerde ik dit funny dingetje uit.

Ik gebruikte hem icm een gezichtsscrub, een hele milde van Odina van de action.
Normaal schenk ik onder de douche niet zoveel aandacht aan mijn gezicht omdat ik mijn gezicht al 2x per dag uitvoerig was met mijn 5 in 1 beauty care massager icm een reinigingsgel. (2 verschillende, in de avond een andere dan in de ochtend)
Dus met een beetje gezichtsscrub erop begon ik mijn gezicht zachtjes met ronddraaiende bewegingen te "scrubben". En echt....wat een heerlijk gevoel, meen ik serieus!

Doordat er gaatje onder de pad zit waar je een vinger door kunt steken kan je deze goed vasthouden en gebruiken. En omdat er een zuignap onderaan zit denk ik ook dat het bedoelt is voor onder de douche. Je hangt hem *plop* aan de muur! ;-)
En ja, ik had het al gezegd maar hij voelt ook superzacht op je gezicht!

Echt...als je bij de Primark bent en je ziet hem leggen, gooi hem dan in je mandje want neem van mij aan dat je er geen spijt van krijgt.

En ach voor die €2,- het proberen waard toch? ;-)

Facial Cleansing Pad te koop bij de Primark voor €2,-

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...