vrijdag 1 augustus 2014

(Foto) Unboxing E.L.F



We zijn allemaal wel bekend met het merk E.L.F (Eyes Lips Face)

Een merk wat alleen online te verkrijgen is hier in Nederland. (Voor zover ik weet?!)

Gisteren kwam de postbode mij verblijden met een pakketje waar ik met smart op zat te wachten.
Ik ga jullie laten zien wat er in zat.


De pakketjes van E.L.F worden altijd leuk ingepakt met roze vloeipapier, daar word iedereen al wel vrolijk van om daar je spulletjes in te zien liggen, nietwaar?

Wat heb ik mijn kant op laten komen?

Uiteraard de baked blush in de kleur: 

Peachy Cheeky €4,-

En de baked highlighter in de kleur: 

Blush Gems €4,-
(Hiervan zeggen vele dat het een dupe is van de Mac highlighter "Soft and Gentle")

Ik was ook nieuwsgierig naar een ander nieuw product van E.L.F, 
de Shimmering Facial Whips.

In de kleuren:

Golden Peach €1,-

Pink Lemonade €1,-

Dat ik een beetje aan het experimenteren ben met kleurtjes oogschaduw enzo had ik jullie al wel verteld. Zo heb ik de laatste tijd een "paarse" ooglook uit het action "brown eyes" paletje. 
Krijg er leuke reactie's op dus ik ga binnenkort nog eens een ander kleurtje uitproberen.
Kleuren paletjes genoeg zou ik zeggen....namelijk ooit alle 18 kleuren paletjes van de action gekocht toendertijd en zijn nog bijna gloednieuw. Daar gaan we dus verandering in brengen. 
Zomaar uit mijn vertrouwde en veilige comfort zone die bestond uit nude palettes. ;-)

Ook vroeg ik jullie wel of geen oogpotlood en vele van jullie vinden een ooglook pas af met een oogpotlood of eyeliner.

Ik heb dan ook 3 oogpotloodjes (€1,- per stuk) erbij zitten in de kleuren;

White, "Eye Widener Pencil", voor een heldere ooglook.

Boldy Bronzed, een "Shimmer Eyeliner Pencil" omdat ik toch wel vaak voor een nude ooglook ga leek deze mij daar erg mooi bij staan.

Plum Passion, ook een "Shimmer Eye Pencil" deze lijkt mij erg geschikt voor bij mijn paarse ooglook.

Dat ik er erg blij mee ben zal duidelijk zijn, ik ben erg benieuwd naar deze producten en kan niet wachten om ze uit te gaan proberen. ;-)
Wat vinden jullie van mijn keuze bij E.L.F?

En waar zouden jullie als eerste een review van willen zien?
Let me know..





linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...