zaterdag 30 augustus 2014

Primark Sunkissed Eye Palette & Bronzer.


Nadat ik bij Sheling Kamkes van reviewsandswatches.nl dit schitterende Sunkissed Eye Palette & Bronzer voorbij zag komen wist ik dat ik deze ook graag wilde hebben.
Primark zit bij mij vlakbij en ik kom er zeker 1x in de week wel voorbij. Ik ga uit zelfbescherming niet elke x naar binnen! ;-) 
Ik was voor dit paletje al een x eerder geweest maar toen hadden ze hem (nog) niet.
Van de week liep ik weer even naar binnen om te zien of ze hem inmiddels al hadden en vond er nog precies 1 ver weggestopt tussen andere producten. Lucky me!



Het Sunkissed Eye Palette & Bronzer ziet er erg leuk uit en het is wel verrassend dat er een bronzer bij zit.
Nu gebruik ik (nog) niet vaak een bronzer maar het ziet er wel leuk uit.
Eigenlijk was ik meer nieuwsgierig naar de eyeshadows.
Dit zijn namelijk echt mijn kleuren.


De pigmentatie van de oogschaduw is echt prima en heeft geen last van fall out.
Ik gebruik dit paletje nu al een paar dagen en ben er erg blij mee. Vooral ook omdat het een budget palette is. You know me....I love budget products!!! ;-)


Ook kocht ik 2 lakjes in de kleuren paars en roze. Het zijn 2 neon kleurtjes die ik snel eens over een witte basislaag ga lakken. Dan springt het er nog beter uit!
Ik heb nog geen lakjes van de Primark tussen mijn stash dus ben wel nieuwsgierig hoe deze zijn. Of ze fijn lakken en of het een beetje blijft zitten. 


Voor het paletje betaal je €3,50 wat volgens mij echt niet duur is!
En de lakjes kosten €1,50 per stuk.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...