vrijdag 29 augustus 2014

New in: Galaxy K zoom case.


Sinds mijn abonnementsverlenging (pas geleden) ben ik de trotse eigenaresse van een Samsung Galaxy K Zoom. 
Dit is een telefoon annex foto camera.
Tot nu toe ben ik er ontzettend blij mee.
Voor meer info over dit toestel zelf check dan even mijn artikel hierover.

Omdat dit toestel zo nieuw is was er nog geen case voor dit toestel te koop.
Wel cases ZONDER lens bescherming maar ik wilde perse MET lens bescherming.

Na steeds internet er op na te hebben gezocht was het dan eindelijk zover dat ik hier eindelijk een hoesje kon bestellen MET lens bescherming van het merk imuca.
Ik twijfelde geen moment en de bestelling was geplaatst.
Dit was uiteraard op mijn favorieten online shop site: AliExpress.
Het hoesje kostte €5,56 en zoals altijd bij AliExpress GEEN verzendkosten.

2 weken later kreeg ik hem bezorgd en ik ben aangenaam verrast.
Want er zat niet alleen een hoesje in maar ook een styluspen, een screen protector, en een schoonmaak doekje. Ik bestelde de case in de kleur zwart. Dit is niet gewoon zwart maar "brilliant" black. Heel mooi. En dat alles voor €5,56.....
De case is van soft plastic waardoor je de lens beschermer weer makkelijk kunt "dicht maken" door deze bol te knijpen en hem weer terug in de inkepeningen te duwen. 

Hier de foto's van de case. Ik ben er erg blij.

Startscherm foto van mijn allerliefste mams en mij. Zelfs bij het afwassen hadden we de grootste lol. Deze foto is alweer 30 jaar geleden gemaakt. (Ik was hier 18 had hier nog maatje 36 ;-) ) Mijn mams is 23 jaar geleden overleden op 53 jarige leeftijd. Gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk! ❤️


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...