zondag 3 augustus 2014

NOTD: emerald en diamond sky (action)


Weer tijd voor een ander kleurtje.

Na in mijn action stash te hebben gekeken koos ik voor deze 2 kleurtjes.
Namelijk de "emerald" en de "diamond sky".
Emerald is een mooie heldere kleur groen die in het echt net iets feller is als op de foto's.
Een schitterend kleurtje alhoewel groen niet echt mijn kleur is.
Maar wie mij volgt op instagram (mandybosnailsshopdiy) heeft vanmorgen kunnen zien dat ik ook een beetje aan het experimenteren ben met kleurtjes oogschaduw.
Namelijk met de kleuren blauw en groen (paars draag ik al) en de reactie's daarop waren dat groen leuker was dan blauw. Tot mijn verbazing.
Met dat in mijn achterhoofd ben ik dus tot de keus van deze Emerald gekomen.
Green it is!! ;-) over uit mijn comfort zone gesproken zeg....GROEN.....;-)

Om het een beetje op te leuken heb ik mijn ringvinger weer voorzien van een glitter lakje.
Diamond sky is een schitterend glitter lakje die zijn naam eer aan doet!!!

Het enige van het emerald kleurtje vind ik, is dat ie redelijk mat opdroogt en dat vind ik niet mooi.
Gelukkig gebruik ik vrijwel altijd mijn favorieten topcoat "better then gelnails" van Essence die voor een schitterende glans laag zorgt. Supermooi!

Mijn gebruikte producten.

Beide lakjes komen bij de action vandaan en kosten €0,49.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...