maandag 25 augustus 2014

NOTD: Essence thermo effect/ O.P.I/Essence multi effect.


Nu mijn eigen nagels weer een behoorlijke lengte hebben leek het me wel weer eens leuk om het thermo lakje van Essence tevoorschijn te halen.
Dit geeft het leukste effect wanneer je nagels lang zijn vind ik.
Want het stukje nagel op je nagelbed is meestal warm (roze) en het uiteinde word meestal snel koud en kleurt in dit geval dus paars.
Is echt zo'n gaaf gezicht wanneer je naar buiten gaat of je handen hebt gewassen.

Op mijn ringvingers heb ik een mooie zilveren lak van O.P.I gebruikt en daar heb ik het Essence multi effect topcoat overheen gelakt! Vind het zelf wel weer een geslaagde combinatie.

Als je op mijn instagram even zoekt kom je een filmpje tegen waarin je goed de kleursverandering ziet van het thermo lakje. Instagram: mandybosnailsshopdiy
Deze kwam uit de Heroes collectie. Helaas niet meer te koop.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...