vrijdag 15 augustus 2014

Unboxing van mijn gewonnen winactie.



Er viel een pakketje op mijn deurmat gisteren waar ik erg blij van werd.
Ik laat jullie zien waarom.

Misschien hadden jullie al gezien op Instagram (mandybosnailsshopdiy) dat ik bij Saskia van mywickedweirdlife.com een winactie had gewonnen.
Ik mocht bij Waxmelts maar liefst 10 waxmeltjes uitzoeken, whoop whoop.
Ben meteen naar de site van Waxmelts gegaan en schrok van de enorm grote keus die ze daar hadden!
Het was nog niet zo makkelijk om een keus van 10 te maken.
De geurtjes zijn er goed onderverdeeld zodat je meteen daar naartoe kan gaan wat jou het meest aanspreekt.
In mijn geval was dat het kopje: "gebaseerd op...." Daar vind je geurtjes die gebaseerd zijn op heerlijke parfums e.d.
Natuurlijk heb ik alle kopjes bekeken en ben uiteindelijk tot deze keus gekomen.
(Ik heb er zelfs 1 dubbel besteld want dat is mijn favorieten geur!)

- 2 Honeywash (Honey I Washed The Kids (Lush) HEERLIJK!
- 1 Pink Sugar. Superzoet, i love it.
- 1 Be Delicious. (Geur van DKNY) heerlijke appelgeur.
- 1 Lady Million. (Geur van de Paco Rabanna parfum) heerlijk.
- 1 Le Male (geur van Jean Paul Gartier mannen) deze is zooooo lekker.
- 1 Chanel nr 5 (geur van de parfum) hoef ik verder niks over te zeggen toch? ;-)
- 1 Angel (geur van Thierry Mugler) heerlijk, jammer genoeg was de Alien uitverkocht!
- 1 Rock Star (wederom een bekende geur van Lush) super lekker!
- 1 Orange & Cinnamon. Sinaasappel met kaneel. Deze vond ik als enige beetje tegenvallen.
En ik kreeg er nog 1 extra bij en dat was:

- 1 Fig & Brown Sugar. Ook een super lekkere geur. (Vijgen met bruine suiker)

Ik kan niet wachten om al deze geurtjes uit te proberen in mijn brandertje!
Lijkt me heerlijk.
Meestal doe ik met 1 zo'n cupje wel 3 of 4 keer doordat ik er maar een stukje van gebruik iedere keer. Dus je begrijpt dat ik wel weer even voort kan met al deze cups.

Ik wil hierbij Saskia van mywickerweirdlife.com en Waxmelts nog heeeel erg bedanken voor deze geweldige winactie waar ik echt enorm blij mee ben. En zal nog vaak aan jullie denken als ik de waxmelts gebruik. ;-)

Ben jij nou ook nieuwsgierig wat voor heerlijke geurtjes Waxmelts nog meer heeft neem dan even een hier een kijkje.
De cups kosten normaal €0,60 per stuk.
Ik had ze binnen 2 dagen in huis. Supersnel dus. ;-) 

Ps Met dat ik dit artikel schrijf checkte ik nog even de waxmelts site en zag dat "Alien" van Thierry Mugler weer voorradig was dus ik heb er zelf ook maar meteen een bestelling uit gegooid. Ik heb 2 Aliens en 1 coconut/shea cup besteld. ;-) 
Ik was €3,08 kwijt. (€1,28 verzendkosten) 
 Ik kan niet wachten om ook die te ruiken. 

Gebruiken jullie wel eens waxmelts o.i.d en zo ja welke geur is dan jou favoriet?


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...