dinsdag 19 augustus 2014

Reminder winactie poll.


Voor diegene die het misschien gemist hebben hier nog even een reminder van de winactie poll.

Ik heb bijna de 100 bloglovin followers behaald en daarom leek het mij weer leuk om daar een winactie voor te organiseren.
Bij mijn vorige/eerste winactie had ik zelf een pakket samengesteld maar het leek mij dit keer leuk om jullie zelf te laten kiezen dmv een poll.

Bij deze poll heb je 4 keuzes waar je op kan stemmen.
Hetgene wat de meeste stemmen heeft dat word de prijs van mijn weg te geven winactie.

Neem hier even een kijkje bij het "originele" artikel om de foto's van de te winnen producten te zien en breng daar je stem uit.
Bij de 100 bloglovin followers komt de winactie online.

Ten tijde dat ik dit artikel schrijf zit ik op 94 followers.
Dus als jij mij nog niet volgd en je wilt graag kans maken op 1 van deze prijzen klik dan op de "follow me on bloglovin" button rechts op de blog.

Hier nogmaals de link naar de poll.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...