vrijdag 8 augustus 2014

Too Faced Chocolate Bar eyeshadow palette (dupe)

Dat ik een zwak voor mooie en vooral goedkope "nude" palettes heb dat mag duidelijk zijn.

Toen ik dan ook dit palette tegenkwam op internet was ik vastbesloten om deze aan mijn stash te moeten toevoegen.

De naam en het uiterlijk van dit palette alleen al...."chocolate bar" en in de vorm van een chocolade reep...daar gaat elk hartje toch iets sneller van tikken toch?
Nou in ieder geval die van mij wel. ;-)

Too Faced heeft altijd enorm mooie producten maar is dan ook best prijzig.
En ik vind make-up leuk maar het moet qua prijzen ook leuk blijven.

Nu heb je tegenwoordig van heel veel high-end producten al hele aardige dupes.
Denk aan de Naked palettes en de palettes van W7. Zomaar even een voorbeeld.

Blij verrast was ik dan ook om te zien dat van dit palette ook al een dupe/fake in omloop is op AliExpress, een site waar ik al vaker leuke betaalbare dupe/fake artikelen gekocht heb.
En waar ik tot nu toe erg tevreden mee ben.

Het is een ongegeneerd nagemaakt palette. Mij boeit het niet echt, zolang de inhoud maar mooi en goed is in verhouding met de prijs. 

Het duurde welgeteld 10 dagen tot ik mijn bestelling in huis had. Supersnel dus!!!!

Het palette zit in een mooie doos waar de kleuren met namen achterop staan vermeld.
Namen zoals "white chocolate", "marzipan", "candied violet", "strawberry bon bon", "cherry cordial" en "amaretto" om er maar een paar te noemen.

Het palette zelf is als een chocolade reep die magnetisch sluit.

Bij het open doen van dit palette komen er schitterende kleuren tevoorschijn.
Wat een plaatje. Zo op het oog zit er van alles in. Shimmer, mat, voor ieder wat wils.
Ook zit er een spiegeltje aan de binnenkant van de deksel. Handig!

De namen staan op het bescherm plasticje die over de kleuren oogschaduw heen zit.
Vind ik persoonlijk wel mooi.
Ik laat die plasticjes er vrijwel altijd op zitten, nu zeker met al de namen erop.

Bij het weghalen van dit plastic kijk ik mijn ogen even uit.....PRECIES de kleuren die mijn favorieten zijn!!!! 
Kijk maar mee en oordeel zelf maar.
Ik hoef denk ik verder niks te zeggen.
De swatches zijn buiten gemaakt zonder zon jammer genoeg!!! De kleuren komen niet echt perfect over op de foto's. Sorry hiervoor. Maar neem van mij aan dat het een schitterend palette is. 
Pigmentatie is ook top! 

Ik heb het palette in 2 delen verdeeld, linker kant en rechter kant.

Linker kant:
(Van linksboven naar rechtsonder)

Rechter kant:
(Weer van linksboven naar rechtsonder)

Er zit een leuke tutorial bij voor verschillende ooglooks, iets wat we van Too Faced gewent zijn.
  


Het palette is hier te bestellen voor €9,58 (no shipping costs) en binnen 2 weken in huis!
(De real Too Faced kost rond de €40,- )


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...