zaterdag 2 augustus 2014

Vanedo Beauty Friends sheetmask Aloe


Ach wat doe je als je al om 05.00 wakker bent?
Ja normaal gesproken draai je je nog even om ja!
Maar dat lukt mij nooit.
Wanneer ik werk gaat mijn wekker om 04.30 en het lijkt wel of ik een ingeprogrammeerde wekker in mijn systeem heb zitten die het mij niet gunt om mij eens uit te laten slapen....
Ach..ik vind het niet zo erg, ik ben er inmiddels wel aan gewend. 
Ook in mijn vakantie. ;-)

Maar goed wat doe je dan?

Ik ben mijn gezicht gaan scrubben met mijn wonderbaarlijk apparaatje die ik jullie al liet zien hier in mijn artikel over mijn VASTE dagelijkse producten.
Odina face scrub gebruik ik hiervoor. Dat is een heerlijke milde gezichts scrub die je wel voelt maar niet erg, precies goed vind ik zelf.

Dan pak ik mijn tasje waar ik AL mijn Vanedo sheetmasks in heb zitten.
Een flinke poos geleden heb ik er hier online 30 besteld en was erg goedkoop.
Ik betaalde voor 30 sheetmasks € 16,-  En dat was incl. verzendkosten. (No shipping costs)
Deze maskers zijn hier in Nederland ook te bestellen (BBcreamshop) maar dan kosten ze €1,25 per stuk als ik mij niet vergis.
Nou..dan wacht ik wel liever 2 weken als dat mij zoveel geld scheelt.
En daar kwam bij dat er in Nederland maar weinig op voorraad was en ik heb nu bijna alle varianten kunnen bestellen. Er zijn 25 varianten zoals je op de foto kunt zien. Voor ieder huidtype zit er wel iets bijzonders tussen.
Als je van sheetmasks houd zou ik hier eens een kijkje nemen.
Er word ook duidelijk verteld wat elk masker doet voor je huid! Van alle 25 varianten. 

Maar goed...ik koos dit keer de "Aloë" sheetmask.

Wat ik over deze sheetmasks wil zeggen is dat deze allemaal heel fijn in gebruik zijn, ook al heb je ze al even in huis.
Wanneer je de verpakking open maakt haal je er een zeer flink doordrenkt opgevouwen pakketje uit.
Wanneer je deze uitvouwt komt er dus een "masker" tevoorschijn.
Kleddernat!!!! HEERLIJK!!! Het masker heeft een formaat wat bij iedereen wel goed blijft zitten.
Hij is lekker groot met (voor mij) goede openingen.
En doordat deze zo nat is wrijf je hem heerlijk in!

Schrik niet.....


(Ik had je gewaarschuwd....;-) )

Zo is hoe het eruit ziet wanneer je hem op hebt! ;-)



Zoals op de verpakking staat aangegeven mag je het masker 15-20 min laten zitten.
Dit doe ik dan ook meestal, soms zelf wat langer. 

 
Wanneer je het masker weer van je gezicht haalt zul je merken dat je gezicht nog erg vochtig is.
Dit smeer je dan heerlijk in! Ik gebruik dan ook meestal nog het masker zelf die nog goed doordrenkt is en masseer op die manier mijn gezicht en hals nog even lekker.

Daarna nog even goed insmeren met je handen en klaar ben je! 

Wat zegt dit masker zelf? (Alle maskers hebben weer andere punten)

- soothing....rustgevend
- convergence....samenkomend
- moisturizing.....vochtinbrengend

Rustgevend is het zeker. Je hoeft met dit masker niet te gaan liggen want het blijft perfect zitten maar alsnog is het heel rustgevend en blijf ik er even een half uurtje voor zitten.

Samenkomend...weet niet goed wat hiermee bedoelt word maar als ze er mee bedoelen dat het masker goed samenkomt met je gezicht dan is dat zeker waar. Het voelt als 1 geheel wanneer je het masker op hebt.

Vochtinbrengend....ABSOLUUT!!! Heerlijk gewoon. Dit voel je ook daadwerkelijk.

Vanedo heeft tal van verschillende maskers. 25 verschillende in totaal. Stuk voor stuk heerlijk in gebruik en dat het wat voor je huid betekend dat kan ik echt wel bevestigen.
Nadat je je gezicht heb ingesmeert met het rijkelijke vloeistof voel je dat het wat met je huid doet.
Ik kan het niet goed beschrijven maar het voelt heerlijk. Dit voel ik met geen enkel ander masker.

 
Ik had dit keer de Aloë variant, deze ruikt heerlijk en is perfect voor de warmere dagen.
Ik doe het om 05.00 uur in de ochtend en echt heeeel warm is het dan nog niet...;-)
Maar ik kan je deze aanbevelen na een heerlijke zonnige dag om je dag mee af te sluiten.

Dat ik een fan ben van deze maskers mag duidelijk zijn, het heeft dan ook zoveel voordelen;

- makkelijk aan te brengen
- geen smeerboel
- niet na wassen
- heeeel vochtig, echt flink doordrenkt!!!!
- ontspannend
- hoeft er niet bij te gaan liggen, masker blijft goed zitten.
- vele maar dan ook echt VELE varianten. (25 stuks en alle even heerlijk)
- voor elk huidtype wel een passend masker
- goedkoop

Ik raad je dan ook echt aan om eens een kijkje te nemen welke varianten er allemaal zijn.
Aangezien er zoveel verschillende zijn! Ik heb er inmiddels al wel een flink aantal uitgeprobeerd en ben met elk masker tot nu toe erg tevreden geweest. Deze Aloë is zeer verfrissend en perfect voor deze tijd van het jaar. 

Als je net als ik van sheetmasks houdt dan raad ik je aan om deze eens te bestellen, ik garandeer je dat je hierna geen enkel ander sheetmask meer wilt! ;-)

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar hey....het was 05.00 uur in de ochtend!!! ;-)

Lijken deze sheetmasks jou wat?

Ennuh..met mijn fotd is het toch nog wel redelijk goed gekomen hoor! ;-)
(Wat make-up al niet kan doen!) ;-)



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...