zondag 31 augustus 2014

CLOSED!! Winactie: Too Faced Chocolate Bar eyeshadow palette.(replica)


Yes....100 followers op Bloglovin!!!!!!
Als eerste wil ik jullie (alle 100 followers en ook diegene die misschien nog volgen) alvast heel erg bedanken dat jullie mijn blog volgen. Thanks lieve allemaal.
En jeetje wat is dat snel gegaan zeg. Mijn laatste winactie was bij 50 followers en dat was voor mijn gevoel nog niet zolang geleden. 29 maart 2014 was dat.
Ik blog puur voor de hobby omdat ik het gewoon erg leuk vind om leuke dingen met jullie te delen en gelukkig vinden jullie het ook leuk. Xxx

Ik heb jullie laatst zelf hier de keus laten maken dmv een poll wat jullie graag zouden willen winnen bij deze winactie.
Uit die poll waar je kon kiezen uit het Too Faced Chocolate Bar palette (replica), W7 in the buff palette, W7 in the nude palette of een 9 delige kwasten set kwam het Too Faced Chocolate Bar palette als winnaar.
Er is 18 x gestemd en de meeste stemmen gingen dus naar de replica van het Too Faced Chocolate Bar palette.

Zelf heb ik dit palette ook en ik kan je vertellen dat het een schitterend palette is.
Hier kun je mijn review erover lezen en de swatches zien. 
De kwaliteit is super! Naar mijn mening een echte musthave.

Ik ben deze meteen weer gaan bestellen en deze replica van het Too Faced Chocolate Bar palette kun je nu dus winnen.

Wat moet je hiervoor doen?

- volg mij op bloglovin
- like deze post
- laat bij de reacties weten waarom jij dit palette graag zou willen winnen.
         - een geldig emailadres invullen zodat ik contact met je kan opnemen wanneer jij de winnaar bent.


Wat je mag doen voor extra kans.

- volg mij op instagram.
- repost de winactie foto op mijn account en tag mij en gebruik daarbij de hashtag #mandybosnailsshopdiywinactie

De winactie loopt t/m zaterdag 20 september tot 00.00 uur.
De winnaar word zondag 21 september eerlijk gekozen door de "fruitmachine" en ik stuur diegene meteen een mail. Bij geen reactie op mijn mail (na 3 dagen) draai ik de "fruitmachine" nogmaals.
Aan deze winactie mogen Nederlandse als ook Belgische followers meedoen. 



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...