zaterdag 13 september 2014

2 nieuwe beauty's: "Perfect Touch" lipsticks (Big Bazar)



De lipsticks van de action zijn bij mij populair. Ik heb er dan ook inmiddels wel wat!
Niet zo gek met de prijs van €0,89 per 2 lipsticks! 

Maar de lipsticks van het nieuwe make-up huismerk "Perfect Touch" van de Big Bazar zijn dan wel ietsjes duurder met zijn €0,99 per stuk maar jemig wat een fijne lipsticks zijn dit!

Ik had er eerder al 2 gekocht maar wist al wel dat het daar niet bij ging blijven!
En bij mijn laatste bezoekje aan de Big Bazar nam ik er dus nog 2 mee! ;-)

Jammer genoeg hebben de lipsticks van de Big Bazar geen namen en ik kan ook eigenlijk geen nr's erop vinden. Dit doet de action dan ook wel beter. Die heeft voor elke lipstick een leuke naam!

Maar goed...het gaat erom hoe ze aanbrengen en blijven zitten.
De "Perfect Touch" lipstick die glijden werkelijk waar over je lippen, het zijn net lipbalsems.
Ik hoop dat iemand dit kan beamen! Ze brengen zo vreselijk fijn aan. Wel moet je net als met de lipsticks van de action je lippen zo nu en dan even bijwerken.


Ik nam deze x een oud roze lipstick mee en een soort champagne kleur waar ik erg nieuwsgierig naar was nadat ik deze geswatched had in de winkel.

De oud roze is echt een mooie dagelijkse kleur maar de champagne kleur....tja hoe moet ik het nou eens zeggen...het is de highlighter onder de lipsticks! Als jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel?!
Deze geeft een schitterende glans aan je lippen. Dit is absoluut mijn favoriet! En denk dat ik met deze lipstick wel eens aan het einde zou kunnen komen van de lipstick! ;-) 

Deze "Perfect Touch" lipsticks zijn bij de Big Bazar te koop voor €0,99 per stuk.
Wat natuurlijk ook heerlijk budget is! En de keus is best groot! 

Heb jij het nieuwe make-up huismerk "Perfect Touch" al gespot bij de Big Bazar?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...