zondag 21 september 2014

And the winner is......(Too Faced Chocolate Bar palette (replica)


Als eerste wil ik graag iedereen bedanken die mee heeft gedaan met deze winactie nav mijn 100 bloglovin followers!!!!
HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL! ❤️❤️❤️❤️

Met het uitkiezen van deze prijs, waar jullie ook bij hebben geholpen dmv te stemmen, wist ik van tevoren niet dat dit zo'n gewild palette zou zijn. 
Jullie hebben massaal meegedaan, echt geweldig! 

Gisteren was de laatste dag om mee te kunnen doen en op de valreep kwamen er nog deelnemers bij! 

Zojuist (lees 06.00 uur) heb ik alle namen ingevoerd in de fruitmachine en is de winnares bekend! 
De fruitmachine doet het moeilijke werk voor mij om er eerlijk een winnaar uit te kiezen.
Hier heb ik dus totaal geen invloed op. Het enige wat ik heb gedaan zijn de namen invoeren en dat waren er best wel veel. Vele zelfs meerdere keren vanwege de extra kansen. ;-)

Maar goed....ik heb het met mn telefoon gefilmd en jullie kunnen nu zien wie de winnaar is....



Renske lieve meis, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze winactie.
Ik weet hoe graag je het palette wilde hebben en jij was dan ook 1 van de meiden met de meeste winkansen! Wat superleuk dat de fruitmachine jou eruit heeft gekozen!
Je liet me op Instagram weten dat je vandaag jarig bent?
Nou dan is dit alvast een leuk cadeautje....nogmaals gefeliciteerd, ook met je verjaardag en ik hoop dat je er heel veel plezier van het palette zult hebben en misschien zien we er nog een review van?! ;-)
Lijkt me leuk.

Een hele fijne dag toegewenst.

En o ja, stuur je me nog even je gegevens waar ik het palette naar toe mag sturen? ;-)
mandybosnails@gmail.com

En lieve andere meiden die niet hebben gewonnen...het palette is hier te bestellen mocht je toch interesse hebben in dit schitterende palette. Voor €10,- incl verzendkosten heb ook jij dit mooie palette in huis! 

Nogmaals heel erg bedankt allemaal en op naar de 200 bloglovin followers waar natuurlijk weer een super leuke winactie tegenover staat! 

Fijne dag allemaal,



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...