woensdag 10 september 2014

DA Argan Gold gezichtsmasker + serum.



Dankzij mijn lieve blog vriendin Sarah van Shoppingsarah.com kan ik dit masker zelf beoordelen.
Sarah schreef er hier uitgebreid over op haar blog. Elke maandag heeft zij een masker review online staan.
En dit masker trok meteen mijn aandacht al is het alleen al omdat er Argan olie inzit.

Maar wat mij nog meer aansprak was dat dit masker in tweeën is verdeeld.
Zo heb je een deel met het masker en een deel met een "serum".
Dit had ik nog nooit eerder gezien en wilde deze dolgraag zelf proberen.
Maar in Almere zit niet 1 DA en in Amsterdam zitten er een aantal maar niet waar ik in de buurt kom.
Dus ik vroeg Sarah of ze er 2 wilde opsturen wat zij vervolgens heeft gedaan. Nog heel erg bedankt Sarah! ;-) Xx


Wanneer je het masker zelf openmaakt komt er een heerlijk vloeibaar substantie uit.
Ik wist al dat de hele inhoud teveel zou zijn voor 1x dus ik nam de helft wat inderdaad meer dan genoeg was.
Het masker brengt heerlijk aan en ruikt super lekker.
Na zo'n 20 min. heb ik het met lauw water van mn gezicht gewassen.


Daarna bracht ik ook weer de helft van het serum aan, wat een heerlijke creme is. Ook hier was de helft weer meer dan genoeg. Dus met 1 masker doe je 2x. Super voordelig dus! ;-)


Ja...dit is een heel fijn masker + serum! Wanneer je bij een DA komt zou ik je aanraden om er ook eens 1 te proberen.
Dit masker + serum kost rond de €1,50 

Ps sorry voor de zeer slechte kwaliteit van de foto's. 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...