woensdag 24 september 2014

Douchegel/foams/scrub stash...

Douche puffs....ik kan niet meer zonder! Deze gebruik ik met al mijn douchegels/foams maar ook voor voor mijn stukken zeep van Lush! Het schuimt hiermee heerlijk en ik vind het fijner dan met een "ouderwetse" washand. Je hebt jezelf hiermee in no time heerlijk ingezeept! 
Welke douchegels/foams of zeep ik gebruik laat ik jullie in dit artikel zien. 

Om beter te kunnen begrijpen waarom ik een NO BUY periode heb ingesteld geef ik jullie een kijkje in mijn stashes!
Zo hebben jullie hier al mijn eyeshadow en blushes en highlighter stash voorbij zien komen.
Als ook hier mijn body butter/lotions stash.

Vandaag laat ik jullie al mijn douchegels/ foams/zeepjes en scrubs zien. Dit zijn alleen die ik in gebruik heb. 
Ik heb er ook nog een aantal in cadeau verpakkingen zitten zoals in de setjes van Rituals waar ik hier destijds al over geschreven heb. En zo heb ik bv ook nog dichte cadeau verpakkingen van Dove.

Dat ik elke dag een andere douche gel of foam gebruik dat lijkt mij niet meer dan logisch! ;-)
Zo vind ik het heerlijk om mijn douche gel/foam en mijn body butter/lotion op elkaar af te stemmen.
Zodat je eigenlijk geen parfum meer zou hoeven te gebruiken.


Mijn Yves Rocher douche gels en een melon douchegel van Isana en 2 heerlijke stukken zeep van Lush; Honey I Washed The Kids en The Godmother (ruikt als Snow Fairy)

Mijn Rituals douche foams en olie.
Deze heb ik destijds ook vrijwel allemaal met de "rode pluimen" cadeaubonnen gekocht.
Hiervan zijn Sunrise en Flower Shower icm de bodycreme's mijn favorieten alhoewel ze allemaal erg heerlijk zijn. De geur van de douche olie is die van Sweet Orange & Cedar, 1 van mijn favorieten geuren van de Rituals.

Mijn Kneipp en Melkmeisje douche foams en een shea Showercream vanThe Body Shop.
Van deze is mijn absolute favoriet de Kneipp douche foam in de geur vijgenmelk & argan olie.
Ook weer icm de bodycreme hiervan is dat een heerlijke combinatie!!!
Al deze producten heb ik bij een 1+1 gratis aktie gekocht bij het Kruidvat. Behalve de shower cream van TBS.

Mijn Kruidvat shower gels en body scrubs.
Deze ook ooit gekocht met een aktie bij het Kruidvat. Heerlijk zijn deze ook weer icm de body butters hiervan! 

En dan hier nog 2 heerlijke super grote douchegels uit Spanje.
Met coconut geur en mijn all time favorite die met Arganolie, deze is super lekker icm de bodylotion hiervan! Je ruikt werkelijk de hele dag heerlijk hiermee! En het verzorgd je huid optimaal. 

En nog een heerlijke scrub uit mijn favorieten lijn van Rituals namelijk die met de geur van Sweet Orange & Cedar. En een foaming sugar scrub van Pure soap met de geur van Honey I Washed The Kids van Lush. Erg lekker!!!! ;-) En nog een shea scrub van The Body Shop.

Nog 2 cream showers van Vogue Glamour, destijds bij de action gekocht.
Lekker icm de bodylotions hiervan of/en de body/hairsprays.
En nog een douchefoam van de kruidvat en nog een kleine douchegel van Lush de Snow Fairy.


Welk product zou jij hier wel eens van willen proberen? 




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...