maandag 1 september 2014

Kruidvat verzorgings shop tip!


Met deze blogpost wil ik jullie graag even op een tweetal leuke acties wijzen bij het Kruidvat.


Het gaat om deze nieuwe body butters van Kruidvat eigen merk.
Body butters van de Kruidvat heb ik al tussen mijn body butters stash namelijk van de bodyfruit lijn.
Deze vond ik al erg lekker in gebruik en de geuren daarvan zijn heerlijk. 
Naar mijn idee zijn dit de opvolgers daarvan.


- olive macadamia
- blueberry lychee
- coconut sheabutter
- honey cacaobutter

Deze 4 liggen nu in de schappen bij het Kruidvat en kosten €2,49 per stuk wat natuurlijk al goedkoop is. Maar......er loopt op het ogenblik een actie op Kruidvat eigen merk bodyproducten namelijk de 2+2 gratis actie!!!!! Ik nam dus alle vier de body butters mee en rekende daar €4,98 voor af. 

4 BODY BUTTERS VOOR NOG GEEN €5,-

Naast deze body butters was ik ook al een poosje nieuwsgierig naar de melkmeisjes douchefoams na hier zoveel goeds over te hebben gelezen op verschillende blogs.
Ik geloof dat het mijn lucky day was want ook op dit product liep er een actie namelijk de 1+1 gratis actie.


- Magnolia & sandelhout (verzorgend)
- Waterlelie & zeemineralen (verfrissend)

Ik nam deze 2 verschillende douchefoams mee die normaal €3,49 per stuk kosten.
En ik betaalde nu dus voor beide €3,49 

Dus als jij deze bodybutters graag zelf nog wilt uitproberen dan zou ik ze nu aanschaffen met deze 2+2 gratis actie.
Of de melkmeisjes douchefoams met de 1+1 gratis actie.

Deze actie loopt nog t/m 7 september.

Lijken deze producten jou ook wat en zat je net als mij ook op zulke acties te wachten?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...