dinsdag 2 september 2014

NOTD: P.S. neon roze en paars (Primark)

Laatst had ik 2 leuke lakjes meegenomen bij de Primark namelijk een neon roze en een neon paars. Vandaag laat ik deze aan jullie zien.

Als eerste bracht ik weer een laagje sensationail clear gel aan voor de versteviging van mijn nagels.

Daarna bracht ik een witte lak aan. (Dan komen de neon kleuren echt tot zijn recht!)
Ik gebruikte het nieuwe lakje van de nieuwe make-up lijn "perfect touch" van de Big Bazar.
Deze kostte €0,99 en ik zou zeggen, ben je op nog op zoek naar een dekkende witte lak ga dan deze halen. Ik laat het je zien....

Hier 1 laagje. Al redelijk dekkend.

Hier 2 laagjes. Volledig dekkend.

Daarna bracht ik op mijn ringvingers paars aan en op de rest roze.
De Primark lakjes zijn dekkend met 1 laag maar 2 laagjes is standaard bij mij, net iets mooier.
Ik vond het nog wat saai dus bracht op de paarse ringvingers roze neon stippen aan dmv mijn dotting tool. 

Als laatste mijn favorieten topcoat "better than gelnails" en klaar. 

De neon roze is ook echt neon, echt een gave kleur! ;-) 

Heb jij al eens nagellak van de Primark geprobeerd? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...