donderdag 18 september 2014

Perfect Touch mascara's: XL Volume & Extreme black.


Wie mij volgt op Instagram (mandybosnailsshopdiy) heeft een poosje geleden kunnen zien dat ik het 1 en ander gekocht had bij de Big Bazar en kon je op de foto zien dat ik o.a 2 verschillende mascara's meenam van het nieuwe make-up huismerk "Perfect Touch" van de Big Bazar.

Vandaag laat ik ze jullie zien en geef mijn mening erover.

De roze "XL Volume" mascara moet dus voor extra volume zorgen.

Het borsteltje heeft een kleine bolle plastic uiteinde en ik merk dat deze heel fijn de mascara aanbrengt!
Hij separeert mijn wimperhaartjes heel mooi en geeft inderdaad best wel volume!

De groene "Extreme Black" mascara moet dus voor flinke zwarte wimpers zorgen.

Het borsteltje heeft (net als mij. Favorieten mascara van de action met oranje letters) een plastic borsteltje met aan de ene kant korte en aan de andere kant lange "stekeltjes".
Deze separeert mijn wimper haartjes wat minder mooi dan de roze variant!
Maar daarentegen zorgt deze mascara wel voor wat meer drama. Wat meer zwart dus.
Wat dat betreft doet de mascara wat hij zou moeten doen.

(Links XL volume, rechts Extreme Black, sorry voor de slechte foto. Het lukt me maar niet om mooie foto's van mijn ogen te maken. Word aan gewerkt!)

Van beide mascara's kan ik zeggen dat beide heel mooi blijven zitten de hele dag!
Waar sommige mascara's nog wel eens willen zorgen voor een zwarte waas onder de ogen heb ik daar met beide mascara's geen last van! Super!

Ik ben blij met deze 2 mascara's en zou willen zeggen dat als je bij de Big Bazar bent er toch eens 1 mee te nemen.

Er zijn 4 varianten waaronder deze 2.

Ze kosten €2,99 per stuk en te koop bij de Big Bazar.

Heb jij inmiddels al eens iets gekocht van het nieuwe make-up merk "Perfect Touch" van de Big Bazar?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...