zondag 14 september 2014

CLOSED!!!! Reminder winactie: TOO FACED CHOCOLATE BAR PALETTE! (Replica)


Nog een weekje voordat ik de winnaar bekend ga maken van mijn lopende winactie nav 100 bloglovin followers!
Inmiddels staat de teller alweer op 134 followers wat ik super tof vind en hoop weten aan te houden.
Alvast heel erg bedankt allemaal.

Dat dit palette erg gewild is dat mag duidelijk zijn en heb dan ook een goede beslissing genomen om deze als prijs in te zetten bij de winactie.
En ook omdat jullie dit bij mijn poll hadden aangegeven! Nog bedankt daarvoor.

Doe je nu nog niet mee dan heb je nog een weekje de tijd om te reageren.
Op 20 september loopt de winactie af!

Kijk hier bij het originele bericht van de winactie wat je ervoor moet en mag doen om (extra) kans te maken.

En kijk hier als je meer wilt weten over dit schitterende palette waar ik zelf dolblij mee ben of om te zien waar je deze zou kunnen bestellen wanneer je spijtig genoeg de winactie niet hebt gewonnen.

Het is een echte replica van het origineel. Met als enige verschil dat de replica niet naar chocolade ruikt.
Ik zou beide wel eens willen vergelijken met elkaar. Volgens mij komt deze replica heeeeeel dicht in de buurt van het originele palette.


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...