maandag 8 september 2014

Seven Sins of Beauty Tag.



Vandaag heb ik de Seven Sins of Beauty Tag voor jullie. Ik ben getagd door mijn "blog vriendinnetje" Sarah van ShoppingSarah.com;-)
Dank je wel Sarah! Lees snel verder voor mijn beauty zonden! 
Luxuria (lechery/lust) – lust
Welk item staat het hoogst op je verlanglijstje?

Het Too Faced Heart blush en bronzer, er zijn wel mooie (althans dat hoop ik) dupes hiervan naar mij onderweg maar zou dolgraag de originelen willen hebben! ;-) 

Gula (gluttony) – gulzigheid
Welk merk komt het meeste voor in je stash?

Dat ik van low budget hou dat weet geloof ik de meeste nu wel, dus de merken die het meeste voorkomen in mijn stash zijn dan wel Max & More (Action) W7 en E.L.F.  O en sinds pas komen er redelijk wat producten van "Perfect Touch" bij, het nieuwe huismerk van de Big Bazar, super budget en zeer mooie kwaliteit.
Avaritia (avarice/greed) – hebzucht/gierigheid
Wat is je duurste item uit je stash?

Het duurste item is een volledige nagellak collectie van O.P.I die ik gekocht heb op Ebay. Hier is alles mee begonnen! ;-)  het ging hier om de DS collectie.
Acedia (sloth/discouragement) – Luiheid
Welk product durf je te vergeten door luiheid?

Wat ik durf te vergeten heeft niet zo zeer met durven te maken. Ik vergeet gewoon heeeel vaak mijn eyeshadow base. Ook al staat het voor mn neus! Zo erg. En ik ben wel te lui om mijn voeten goed en vaker te verzorgen!!!! 
Ira (wrath) – woede
Met welk product heb je een liefde/haat relatie?


Ik hoop dat hier ook nagellakjes onder mogen vallen want ik heb een haat/liefde relatie met glitterlakjes maar dat is waarschijnlijk nu verleden tijd door mijn nieuwste aankoop van NYC de stripe my off base coat.
Invidia (envy) – jaloezie
Welk product/item staat geweldig op anderen, maar verschrikkelijk op jezelf?

Absoluut eyeliner!!!! Zo mooi bij andere maar niet bij mij! Heb al veel geprobeerd maar ik stop er maar mee! ;-)

Superbia (pride) – trots

Welk product zorgt ervoor dat je jezelf beter voelt?

Qua verzorgings producten; body butters. Er gaat geen dag voorbij dat ik geen body butter gebruik. Mijn stash is dan ook "redelijk" groot ;-) Ik kan niet zonder.

Qua make-up: oogschaduw, lipstick en altijd parfum. 


Dit was de tag! Voel je vrij om deze tag over te nemen  (vermeld wel even waar je hem vandaan hebt). Ik wil verder in ieder geval Petra (Heel gewoon dagelijks)  Laurence (Dresses and Daisies) en Sanne (Make Up Gorgeous) taggen! 

Wat zijn jouw grootste beauty zonden?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...