zaterdag 27 september 2014

Spam je blog...







Alweer een poosje geleden dat je mij kon vertellen waar jou blog over gaat en waar ik die kan vinden!
Laat bij de reactie's even achter waar je blog over gaat en vergeet de link er niet bij te zetten.
En ook al ken ik je blog al mag je het alsnog hier plaatsen hoor voor degene die hem nog niet kennen! ;-)

Veel spam plezier en ben nieuwsgierig welke (voor mij) nieuwe blogs ik weer ga toevoegen. ;-)

Ps morgen komt er weer een "normale" blogpost online. Door verschillende omstandigheden moest ik even een paar dagen 'afwezig" zijn in de wereld van de blogs! Loop vreselijk achter op bloglovin en op mijn eigen blog. Ik hoop dat er snel weer wat verbetering komt om in ieder geval 3x in de week weer iets te kunnen posten. Dagelijks gaat zeker niet meer lukken. Thanks voor jullie begrip, 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...