maandag 15 september 2014

"Sweetheart" & "Blushing Heart" blushes/bronzer en highlighter.



Toen ik de Sweetheart Blushes van Too Faced voorbij zag komen op internet was ik geloof ik op slag verliefd. Wat zien ze er leuk uit! De prijs daarentegen paste weer niet in mijn budget! Dus ik ging zoeken naar alternatieven of replica's. Zoals jullie inmiddels wel weten hou ik van replica's, vaak zijn deze echt bijna dezelfde kwaliteit als de originele. Ik zeg "vaak" want het zal gerust ook wel eens flink tegenvallen. Tot nu toe bij mij nog niet! ;-)
Maar goed...mijn zoektocht bracht me (wederom) op AliExpress en ik mocht er voor mijn moederdag  van mijn jongens het 1 en ander bestellen. 
Ik bestelde er 2 "sweethearts" blushes een blush en een bronzer voor €7,- per stuk.
Maar diegene die mij al iets langer volgen hebben hier kunnen zien dat deze jammer genoeg, ondanks heeeel erg goed verpakt, niet heel waren aangekomen! :( 

Ik heb voor beide wel mijn geld terug gestort gekregen wat ik een ontzettende goede service vind van AliExpress.nl 

Ik kan deze nog wel gebruiken door een kwast in het plastic dekseltje rond te draaien waardoor er niet te veel product op mijn kwast komt want de pigmentatie van deze "sweethearts" zijn geweldig!!!! Vooral de blush is erg mooi!!!! Dus ipv weggooien kan ik ze nog gebruiken ondanks dat ze me achteraf niks hebben gekost.


Maar nou zag ik laatst op een andere blog dupes van deze blushing hearts voorbij komen die wel "heel" in Nederland waren aangekomen. De verpakkingen zijn heeel anders, het enige wat overeenkomt is de triple baked blush zelf en de vorm namelijk die van een hartje.
Deze kwamen van de deze site: makeuprevolutionstore.com een Engelse site.
Ik ben er een kijkje gaan nemen en bestelde er 2 "blushing heart" producten van de I ❤️Makeup lijn namelijk een blushing heart in de kleur; "Candy Queen of hearts" en een blushing heart highlighter. Deze kosten beide £4,99 per stuk wat omgerekend zo'n €6,- is.
Het is een hele leuke site met vreselijk mooie producten! Het enige jammere ten opzichte van AliExpress is dat er bij deze Engelse site verzendkosten bij komen, mijn verzendkosten waren €6,- dit zal natuurlijk verschillen nav je bestelling. Voor mijn 2 sweethearts was ik dus incl. verzendkosten €18,- kwijt. Wat bij mij op het randje van budget zijn ligt!!! 

Maar is het het geld waard geweest?


De triple baked blushing heart ziet er schitterend uit maar vergeleken met de sweetheart blush van AliExpress is de pigmentatie een stuk minder wat ik op zich niet zo erg vind voor een blush! 
Opbouwen kan altijd maar het teveel in 1 x aanbrengen word al lastiger te corrigeren. Dus dat vind ik dan niet zo erg! 
De 3 kleuren zijn ieder op zich mooi en samengevoegd heb je een prachtige kleur blush. Precies mijn kleur! Ik ben hier dan ook erg blij mee! ;-) 

Ik was erg nieuwsgierig naar de highlighter "Goddess of Love" en goh wat ben ik blij dat ik deze mijn kant op heb laten komen!!!!!
Wanneer je het doosje opendoet zie je al hoe mooi deze is.

Ik kreeg hem op de foto niet goed geswatched maar neem van mij aan dat ie een schitterende mooie gloed geeft! Ook deze is niet super gepigmenteerd wat voor mij ook niet echt hoeft! Less is more in dit geval ;-)

Dus ja het is het geld wel waard geweest en ben erg blij dat deze 2 blushing hearts tot mijn stash behoren. Ik zal deze echt vaak gaan gebruiken.

Ben jij al bekend met deze Engelse site waar ze o.a mooie dupes verkopen van het high-end merk Too Faced? 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...