dinsdag 14 oktober 2014

E.L.F 150-delig Geometrisch oogschaduw palette.


Bij een te gekke winactie van Sarah van shoppingSarah.nl mocht je zelf je prijs uitzoeken.
Bij Sheling Kamkes van reviewsandswatches.nl had ik dit palette al eens voorbij zien komen en stond vanaf toen al op mijn wishlist. Hier een schitterende review met schitterende foto's van al deze prachtige 150 kleuren. Neem zeker even een kijkje mocht je dit artikel van Sheling gemist hebben! 
Ik hoefde dan ook niet echt heel lang na te denken wat ik graag zou willen winnen.
Met de gedachte dat ik toch geen gelukkige winnaar zou worden.
Maar ik had het mis....ik was 1 van de gelukkige die gewonnen had en al snel kreeg ik een mailtje van Sarah dat het palette mijn kant op kwam.
Yes....zo blij!

Niet lang heb ik hoeven wachten totdat de postbode mij erg blij maakte met dit pakketje van E.L.F.

Zo heeft het wel een poosje geduurd voordat ik er eindelijk een blogpost over schreef.
Dit door omstandigheden waarvan ik Sarah natuurlijk wel even van op de hoogte bracht. 
Het zijn persoonlijke omstandigheden waardoor het bloggen even naar de achtergrond moest verhuizen.

Maar hier dan alsnog de swatches van dit schitterende 150-delig geometrisch oogschaduw palette.
    
De swatches zijn op elke arm een rij van het palette.
Ik wilde ze toch allemaal laten zien. Sommige kleuren komen niet helemaal goed over.
Maar ze zijn geswatched zonder eyeshadow base!
Voor een betere eerste indruk van de kleuren verwijs ik je echt even naar het artikel van Sheling Kamkes, zij heeft mooiere en betere foto's van alle 150 kleuren. Hier nogmaals de link.

Persoonlijk vind ik dit palette werkelijk schitterend en kan hier alle kanten mee op.
Ik heb hem dan ook al een paar keer gebruikt.
Iets wat ik absoluut vaker zal gaan doen.

Ik wil hierbij Sarah nog even hartelijk bedanken voor dit schitterende palette.
Vooral ook omdat ik deze mocht winnen tijdens mijn No Buy periode. (Wat me trouwens nog steeds goed afgaat!) Door dit palette werd het voor mij makkelijker om de nieuwe oogschaduw palettes die je nu overal tegen komt te laten liggen. 
Ik heb namelijk met dit palette de mooiste kleuren die je maar kunt bedenken! ;-) 

Het palette is hier verkrijgbaar bij E.L.F en kost €16,- (excl. verzendkosten) en is er in 2 varianten.
#85066 New
#85050 150geo (dat is dit palette)

Wat vind jij van dit palette? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...