vrijdag 10 oktober 2014

Ingescheurde nagel repareren.




Ingescheurde nagel repareren.

Op een blog bij iemand anders gaf ik de tip om je ingescheurde nagel te repareren.
Waarop diegene vroeg hoe zij dit dan kon doen.
Het leek mij daarom wel leuk om hier even een kort artikel aan te wijden.
Want bij mij werkt deze methode als de beste.

Je hebt nodig;

Een piramide (leeg) theezakje
Nagellijm (het liefst met een kwastje)
Pincet
Vijl


Deze foto is niet door mij gemaakt!


Het gaat als volgt:

Als eerst maak je je nagel schoon.
Daarna knip je precies zo'n groot/klein stukje  theezakje wat past over de scheur!
Je brengt een eerste laagje lijm op je nagel aan en leg hier voorzichtig het stukje theezakje op met de pincet.
Breng daar over heen nog een laagje lijm en laat goed drogen.
Zonodig deze handeling nogmaals herhalen voor de stevigheid!
Wanneer het ECHTgoed droog is vijl je de oneffenheden beetje weg en klaar ben je!
Nog een mooi lakje en voila.

Deze methode werkt uitstekend bij scheurtjes die OP het nagelbed liggen.

Ik hoop dat ik iemand heb kunnen helpen met deze tip!

Heb jij nog een andere tip voor ingescheurde nagels, laat het dan even weten via de reactie's.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...