zondag 23 november 2014

Beauty boeken...+ winactie.



Dat ik make-up weer pas op latere leeftijd herondekt heb mag misschien voor sommige van jullie duidelijk zijn.
Jaren heb ik alleen mascara gebruikt nadat ik als tiener best wel extreem kon zijn met make-up...maar dat waren hele andere tijden ghihihi ;-)
Alleen mascara was voor mij dus jarenlang genoeg totdat ik blogs ging volgen en uiteindelijk zelf ook ging bloggen.
Ik zit nog steeds in een experimenteer fase en vind het leuk om steeds meer (voor mij) nieuwe dingen uit te proberen.
Zoals een smokey eyes of het shapen van je gezicht. Of het mooi aanbrengen van een bronzer.
Dat ik nog heeeel veel moet/wil leren dat is soms wel duidelijk ;-)
Beauty boeken zijn voor mij niet alleen erg leuk om te hebben maar ik haal er ook echt heel veel tips uit.

Op het ogenblik heb ik 4 beauty boeken.


Handboek Beauty & Style was mijn eerste.
Deze kwam ooit bij de action vandaan.
Hier heb ik veel tips uit gehaald qua verzorging van je huid, nagels en haar.




Wist je bijvoorbeeld dat shampoo juist helemaal niet veel hoeft te schuimen???


Daarna kwam het Beauty boek van Cynthia. (MissLipgloss)
Waar ik eerlijk moet bekennen dat ik deze nog niet helemaal heb doorgelezen!


Maar waar ik wel deze tip over het gebruik van een mascara uit heb gehaald!


En welke ik dolgraag wilde hebben was de speciale uitgave van Nikkie Tutorials "Make-up" waarin zij heel veel tips en tutorials laat zien.
Ik denk dat ik hier nog het meeste uit "geleerd" heb!


Laatst zag ik bij een action shoplog van ShoppingSarah.com dit boek "Dumont's kleine Beauty & Style lexicon" voorbij komen en ben meteen naar de action gegaan waar er nog precies 1 lag, helemaal onderop en achterin!
Ik dacht dat het de opvolger was van het "Beauty & Style handboek" en was dan ook blij dat ik er nog 1 kon bemachtigen. (Om eerlijk te zeggen...ik had mijn jongste zoon gevraagd om te gaan kijken omdat ik gewoon naar mijn werk moest!)
Blij was ik dan ook toen hij appte dat hij de laatste had! ;-)


Toen ik thuiskwam zag ik dit schitterende mooie paarse beauty boekje en begon erin te bladeren.
En tot mijn verbazing zag ik dat de inhoud EXACT hetzelfde is als het Beauty & Style handboek.
Alleen in een ander "jasje".
Wat een tegenvaller zeg, ik had gehoopt op een nieuwe/recente uitgave.

Ik heb dus ook geen 4 Beauty boeken maar 3!


Het "Beauty" boek van Lauren Conrad staat nog op mijn wishlist en ik denk dat ik deze binnenkort ga aanschaffen met mijn VVV bon (waar ik er nog 2 van heb!)
Dit boek schijnt een musthave te moeten zijn voor elke beauty blogger of beauty liefhebster.

Welke beauty tip heb jij uit een boek?

WINACTIE:

Het (roze) Beauty & Style handboek ga ik dan ook maar weggeven in een kleine spontane winactie!

Deze boekjes zijn namelijk nog lastig aan te komen en ik kan er op deze manier misschien nog iemand een plezier mee doen!



Wat moet je doen om kans te maken op dit leuke en leerzame Beauty boekje?

- volg mij op Bloglovin
- share/like dit artikel op Bloglovin
- laat een reactie achter zodat ik weet dat je meedoet!

Gewoon een simpele spontane kleine winactie die sluit op zondag 14 december om 23.59 uur!




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...