dinsdag 25 november 2014

Budgettip: Saffron "simply nude box" & "chic-colour box" 

Ik ging voor een nieuwe Perfect Touch mascara naar de Big Bazar die ik dan ook in mn mandje gooide.
Op weg naar de kassa viel mijn oog op een drietal oogschaduw palettes van Saffron.
Zelf ben ik nog helemaal niet bekend met het merk "Saffron".
En moet eerlijk zeggen dat ik dit merk ook niet vaak bij de beauty bloggers voorbij zie komen.
Omdat de prijs van deze palettes leuk waren nam ik er 2 mee en liet de glitter box achter in de winkel.

Ik nam de "Simply Nude Box" en de "chic-colour box" mee naar huis.
Zo op het oog schitterende palettes maar zouden ze mee of tegen vallen qua swatches?

Oordeel zelf....

Het "Simply Nude Box" is zoals de naam al doet vermoeden een nude palette met 12 schitterende kleuren.
Bijna alle kleuren hebben een shimmering en er zitten maar een paar matte kleuren in.
Wat voor mij persoonlijk ook niet hoeft.
Ik hou van oogschaduw met een shimmering of glans erin.

De pigmentatie.....WAUW!!!!!! Ik ben oprecht verliefd! Moet je zien wat een intense kleuren...stuk voor stuk!

Dan de "Chic-Colour box", dit is een palette met 12 mooie felle kleurtjes die ik gewoon alleen al voor de kleuren erbij wilde hebben.
Maar is de pigmentatie net zo goed als bij de "Simply Nude Box"?

Nou ook bij deze viel mijn mond open van verbazing. Mijn god...wat een kleuren, moet je zien zeg!
En beide swatches is zonder primer! 
Van deze kleuren word ik vrolijk en ik ga hier zeker mee experimenteren. 

Met beide palettes had ik echt een WAUW momentje! 

En nu natuurlijk het belangrijkste...hoe duur zijn deze palettes?
Nou hou je vast....€2,79 per stuk. Is dat niet leuk?! I LOVE LOW BUDGET! Helemaal als het deze kwaliteit heeft! ;-) 

Saffron...ik ben blij dat ik deze 2 palettes van dit (voor mij nieuw) merk in mijn mandje bij mijn mascara heb gegooid.
Ik ben hier ontzettend blij mee! 

Ben jij al bekend met het merk "Saffron"? 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...