zondag 30 november 2014

Toch er aan toegegeven....Make me Blush (H & M)

Laatst vertelde ik jullie hier hoe trots ik was dat ik zomaar uit de rij bij de kassa bij de H & M was gelopen met in mijn hand het leuke Make me Blush paletje! 

Nou tot mijn schaamte moet ik jullie nu vertellen dat ik een week later alsnog de verleiding niet kon weerstaan en toch met het Make me Blush paletje de H & M uitliep....

Eerlijk is eerlijk, deze stond al heeeeeel lang op mijn wishlist en wist dat deze er toch ooit eens ging komen. Nou, bij deze dus! ;-)
Het paletje ziet er schitterend uit, al in de verpakking.
Wanneer je het paletje uit de verpakking haalt dan heb je een mooi product in handen.
Het bevat 3 mooie kleuren. 

Peach: een lichte perzik kleur

Coral: een mooie warme roze kleur ❤️

Bronze: een donkere bruine bronzer
   
De pigmentatie vind ik persoonlijk iets tegenvallen.
Vind de "Peach" niet zo mooi als dat ik had verwacht! Te licht en vrij poederig.
De "Coral" daarentegen vind ik wel schitterend en de "Bronze" vind ik ook mooi.
Deze twee zal ik dan ook zeker vaak gaan gebruiken! 

Misschien waren mijn verwachtingen van dit paletje te hoog, ik weet het niet.
Wat ik al zei de blush en de bronzer zal ik echt wel gaan gebruiken maar toch...

Gelukkig valt de prijs heel erg mee met zijn €3,99.
Dus ik noem het zeker geen miskoop maar heeeeeel erg enthousiast ben ik er niet over.
Wat vind jij van dit paletje? 



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...