vrijdag 14 november 2014

W7 oogschaduw paletten collectie compleet! 

W7, iedereen is er denk ik al wel mee bekend. W7 is hard op weg om 1 van de mooiste low budget make-up merken te worden. (Als ze dat al niet zijn!)
De oogschaduw paletten die W7 tot nu toe op de markt bracht waren allemaal geinspireerd op het mooie maar voor vele onbetaalbare make-up merk Urban Decay. De "Naked" paletten.
Behalve het "in the night" palet, deze is volgens mij nergens door geinspireerd.
Maar de "in the buff" en "in the nude" waren dat wel. (Naked 2 en Naked 3) Zo ook dit nieuwe "in the buff; lightly toasted" deze is gebaseerd op het Naked 1 palet van Urban Decay.
Zo is de cirkel weer rond.
Zelf heb ik alle voorgaande W7 paletten en wilde dan ook de collectie weer compleet hebben en gelukkig lag dit palet dan ook al bij onze Op = Op voordeelshop.
Het W7 In the buff; lightly toasted palet;
Zoals je ziet is de pigmentatie van dit palet super. Vooral als je je bedenkt dat dit palet maar €7,99 kost! ;-) I love low budget zoals jullie inmiddels wel weten ;-) 
En zijn het voor mij de kleuren die ik toch wel het meest gebruik. 
Ik ben daarom ook erg blij met dit palet en blij dat mijn collectie weer compleet is.

Mij benieuwen waar W7 na dit palet weer mee komt! 

Heb jij al oogschaduw paletten van W7 en wat vind jij ervan?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...