woensdag 3 december 2014

(My first) Fotoshoot voor Miss Etam....


O meiden....wat vind ik dit spannend en eng!

Zoals sommige van jullie misschien wel hebben meegekregen ben ik benaderd door Miss Etam voor een samenwerking voor mijn blog. Hoe gaaf is dat?!
In een mailtje van Miss Etam stond dat ik een kortingscode van maar liefst €50,- kreeg die ik online mocht gaan uitgeven.
In ruil daarvoor zou Miss Etam het natuurlijk op prijs stellen dat ik er een artikel bij zou maken...

Nou vandaag is het dan zover.

Nadat ik online een paar leuke spulletjes geshopt had was het tijd om deze artikelen te fotograferen en ik twijfelde of ik alleen foto's van de artikelen zou plaatsen of dat ik ook "aan" foto's erbij zou plaatsen.
Aangezien ik zeker niet maatje 36 heb vond ik dit best wel eng maar heb er toch voor gekozen om ook "aan" foto's te plaatsen!

This is who i am! 

En ben er eigenlijk best wel tevreden mee! 

Samen met mijn jongste zoon zijn we een ware fotoshoot gaan houden....dat was opzich al heel veel fun! Het klopt wat ze zeggen..."hoe ouder, hoe gekker"...

Ik hoop dat jullie bij de comments lief voor me zullen zijn en niet al te hard oordelen...

Hier komen dan mijn geshopte spulletjes:

Als eerste dit gave T-shirt;

  
Dit is wat Miss Etam erover zegt;

"Grijze top mouwloze met omslag met een ronde V-hals. De top heeft tekst op het voorpand en een achterpand met all over print. Getailleerd model van katoen kwaliteit. Het achterpand loopt in een ronde vorm en is langer dan de voorkant. Dit artikel behoort tot de Limited Edition by Miss Etam collectie."

Dit is absoluut mijn favorieten T-shirt wat ik ontvangen heb!
Het valt goed en de print op de rug maakt het bijzonder.
De tekst "Be the reason someone smiles today" op de voorkant vind ik super gaaf!  
Ook een leuk detail is de ketting die hierbij zat. Erg leuk.
Dit T-shirt was van €35,99 voor €20,- en is hier te bestellen.

Dan nog een leuk T-shirt waar Miss Etam dit over zegt;
"Grijze, gemeleerde top met korte mouwen en een ronde hals. Het item heeft een geplaatste pailletten print en biezen van imitatieleer (PU). Het is een soepel model, gemaakt van soepele kwaliteit. Heuplengte. Dit artikel behoort tot de Etam Plus collectie. "

Ook dit T-shirt zal ik vaak gaan dragen.
Het valt lekker ruim (waar ik persoonlijk erg van houd) en de imitatie leren biesjes maakt het leuk af. Ook de pailletten print vind ik erg leuk.
De tekst "live your dream, learn how to chase it" vind ik leuk!
Dit T-shirt was van €19,99 voor €15,- en is hier te bestellen.

Dan nog een T-shirt met driekwart mouwen.
Miss Etam zegt hierover;

"Grijze top met driekwart mouwen en een ronde hals. Het is een boxy (vierkant) model gemaakt van 100% katoen. De top is voorzien van een geplaatste print op het voorpand. Het achterpand is langer dan het voorpand en de onderkant loopt rond. Heuplengte. Dit artikel behoort tot de Etam Plus collectie."
Dit antraciet grijze T-shirt met de leuke print op de voorkant "Belle Amour" valt ook lekker ruim en is aan de achterkant wat langer dan aan de voorkant! 
Met de koudere dagen die gaan komen kan je hier goed nog een lekker warm t shirt onderaan doen! 
Dit T-shirt was van €14,99 voor €10,- en is hier te bestellen.
En dan had ik nog dit T-shirt besteld die op de site er erg leuk uitzag maar in het echt enorm tegenviel! Hij was veeel te kort!!!! 
Deze zal ik ruilen voor iets anders leuks!

En dan last but not least.....deze gave laarsjes!!!!
Miss Etam zegt hierover;

"Blauwe schoenen met bruine zool. De schoenen sluiten met veters in blauw."

Van dit soort laarsjes heb ik al 2 paar, beige kleur en zwart maar allebei zijn ze aardig op gelopen en kon ik wel een nieuw paar gebruiken.
Deze laarsjes zijn in een hele mooie kleur blauw.
Ik draag ze ook bij de outfit foto's.
Dit soort laarsjes lopen zo verschrikkelijk lekker en je kan je voorstellen hoe blij ik hiermee ben!
De laarsjes waren van €39,99 voor €20,- en zijn hier te bestellen.

Zoals jullie al konden zien is het op het ogenblik sale bij Miss Etam waardoor ik maar liefst 5 artikelen kon shoppen voor de €50,- waaronder ook nog een paar toffe laarsjes!!!!
Ik ben enorm blij met mijn ontvangen artikelen en ga hier zeker veel plezier van hebben. 

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden en ach...ik had een leuke middag met mijn jongste zoon, die ik hierbij nog even wil bedanken voor zijn geduld! ;-) 
                                   

Uiteraard bedank ik Miss Etam voor deze samenwerking en hoop dat ook zij tevreden zijn met dit artikel. Heel erg bedankt!!!!

Shop jij wel eens bij Miss Etam?









linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...