maandag 8 december 2014

Review: Kruidvat solait self tanning tissues.

In de winter heb ik net als de meeste van ons een heerlijk wit snoetje en lijkt het net alsof ik de hele winter ziek ben als ik geen make-up op heb!
Ik ben ook wel eens een hele winter naar de zonnebank geweest wat overigens ook heel lekker is maar waar ik niet altijd tijd en/of geld voor heb!
Op een blog, ik geloof van Serena van Beautylab, kwam ik ooit eens een artikel tegen over deze self tanning doekjes van de Kruidvat. Het was een positief review dus ik besloot het ook eens te proberen. En ach...voor het geld hoef je het niet te laten want voor €0,79 heb je 2 doekjes!
Ik gebruik meestal één doekje in de 2 weken dus voor €0,79 heb je een maand lang een lekker kleurtje.

Ik ga je vertellen hoe ik de doekjes gebruik, want ik krijg hier best veel vragen over.
Als eerste reinig ik mijn gezicht en hals en decolleté met een gezichtsreiniger; waschgel en gesichtswasser van Balea, mijn favorieten!
Vervolgens gebruik ik een milde gezichtsscrub (Odina van de action) en scrub hiermee mijn gezicht.
Daarna breng ik een maskertje (Camille van de action) aan om deze na een minuut of 20 goed van mijn gezicht te spoelen met lauw water.
Dan smeer ik mijn favorieten dagcréme (Cien Q10 van de Lidl) op en wacht een half uurtje.
Dan haal ik een tissue uit de verpakking en zoals je kunt zien is dit best een groot doekje!
Ik ga hiermee over mijn hele gezicht, hals en decolleté.
Dan draai ik het doekje om en gebruik de andere kant (onderkant) nogmaals over mijn gezicht, hals en decolleté. Vergeet ook hierbij je oren niet en bij kort haar je nek!
De doekjes zijn goed doordrenkt en dep deze meestal nog even na op mijn gezicht.

Was hierna GOED je handen anders heb je goed gekleurde handpalmen! ;-)

 
De "voor" foto links is in de ochtend om 10.00 uur gemaakt, hier was ik nog lekker bleekjes!
En de foto rechts is om 15.00 in de middag gemaakt, 4 uur nadat ik het doekje gebruikt heb!

Er is wel degelijk goed verschil te zien en morgenochtend is dit verschil nog groter.
Op deze foto met mijn hand naast mijn gezicht zie je ook goed verschil.
Ik kies er bewust voor om alleen mijn gezicht, hals en decolleté te voorzien van een kleurtje maar je zou ook je armen en/of je handen mee kunnen nemen.

Het is aanbevolen om niet binnen 12 uur te gaan douchen om het effect te optimaliseren.

Deze self tanning tissues geven geen oranje gloed en maakt ook geen vlekken, wat je nog wel eens hoort met self tanning producten.
Ik ben al heel lang grote fan van dit product en gebruik het graag.

Krijg ook vaak te horen; wat zie je er goed uit? Of...op vacantie geweest? 
Leuk om te horen toch? Beter dan...voel je je wel lekker? Je ziet wat witjes! ;-)

Gebruiksaanwijzing achter op de verpakking:
De 3 dagen duren bij mij wel iets langer! Ik herhaal dit om de 2 weken en dat werkt prima voor mij.
Ook ga ik gewoon met de doekjes over mijn wenkbrauwen en is er nog nooit iets gebeurd! 
Nogmaals de prijs van deze tissues...€0,79 voor een setje van 2 tissues!
Waar ikzelf dus een maand mee doe. Om de twee weken herhaal ik dit!

Te koop bij het Kruidvat.

Gebruik jij weleens self tanning producten en wat is jou ervaring ermee?





linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...