maandag 15 december 2014

We hebben een winnaar....


Voor een paar weken geleden plaatste ik hier een artikel over beauty boeken.
Daarin vertelde ik jullie dat ik 2 boeken dubbel had. Qua inhoud dan want de "jasjes" van deze boeken waren anders van elkaar!

Het leuk me daarom leuk om er een giveaway van te maken waar je niet zoveel voor hoefde te doen.

Van alle deelneemsters die hebben meegedaan heb ik dmv de fruitmachine weer een winnaar laten selecteren.


De winnares van deze giveaway is.....Zoe Louwerse!!!!



Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met dit handige en leerzame boekje!

Zoe stuur je me binnen 3 dagen even een mailtje met je gegevens zodat ik weet waar ik het boek naar toe mag sturen?
Als ik niks hoor binnen 3 dagen kies ik een nieuwe winnaar!

Iedereen bedankt voor het meedoen.

Ps ik ben alweer volop bezig met een echte gave winactie die online gaat bij de 200 Bloglovin followers.
Ik hoop dit nog te realiseren voor 2015. Nog 23 te gaan! ;-) 
Ik heb inmiddels wel bijna de 300 volgers behaald op Instagram!

Bedankt allemaal ;-) Xxx

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...