zaterdag 24 januari 2015

Makeup Revolution Ultra Blush & Contour palette: Hot Spice



Makeup Revolution is een merk wat heel beauty Nederland inmiddels wel kent!
Voorheen alleen in Engeland te bestellen maar sinds een poosje ook in Nederland en wel bij makeupmusthave.nl 

Ik heb hier al verscheidene bestellingen geplaatst en ben zeer tevreden over de snelle service en over hoe de producten verstuurd worden.
Goed ingepakt zodat het niet stuk op je deurmat valt!

Ik wilde dit keer een blush palette aan mijn stash toevoegen maar het kiezen uit 6 verschillende blush palettes viel nog niet mee maar mijn keus is dan toch geworden het Hot Spice ultra blush & contour palette van Makeup Revolution.


Het palette word geleverd in een doosje. Op de achterzijde staan de kleuren vermeld.
Wanneer je het palette uit het doosje haalt komt er een mooi luxe palette tevoorschijn wat ook luxe aanvoelt.


Bij het openmaken van het palette zie je een mooie grote spiegel in de deksel en 8 grote, schitterende contour/blush/highlight kleuren.


Ik ben zo blij dat ik voor dit palette heb gekozen want deze kleuren spreken mij het meest aan.
Dit palette heeft over het algemeen wat perzik achtige blush kleuren waar ik persoonlijk het meest gek op ben. 

Dit is wat makeupmusthave.nl erover zegt:

"Het Makeup Revolution Ultra Blush & Contour palette bestaat uit 8 verschillende kleuren in één handig palette. In dit palette vind je verschillende shimmer en matte blushers, een baked blusher en een baked highlighter.

Het Ultra Blush & Contour palette is perfect om te contouren en higlighten."


Hier kan je zien de swatches erg mooi zijn. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en zijn schitterend!
Dit zijn de swatches van de bovenste rij. Kijk toch eens naar de highlighter....❤️


En dit zijn de swatches van de onderste rij waar de laatste, de baked blush, ook weer een flinke "shine" factor heeft!

Ik heb dit palette nu al een week in gebruik en heb al bijna alle blushes gebruikt en ben met alle kleuren erg blij! 


Op deze foto draag ik de 3e kleur blush van de bovenste rij.

Dit Makeup Revolution Ultra Blush & Contour palette "Hot Spice" kan je hier bij makeupmusthave.nl bestellen en kost €7,99.

De verzendkosten van €2,95 vind ik goed te doen! 

Wat heb jij inmiddels al in huis van dit schitterende budget make-up merk?

Ps Wil jij ook graag eens een bestelling plaatsen bij makeupmusthave.nl, hou dan mijn blog in de gaten want binnenkort komt er een leuke winactie online ;-) Xxx









linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...