maandag 19 januari 2015

Max & More lipgloss en lipsticks


In het artikel over de Max & More blush in de kleur "brown" kon je al zien dat ik ook een setje lipglossjes en een setje lipsticks had meegenomen.

Het lipgloss setje nam ik mee met de kleuren "pink berry" en "framboise".

En het lipstick setje nam ik mee met de kleuren "candy floss" en "bright nude".

Zelf ben ik niet zo van de lipglossjes, ik vind het normaal maar plakken enzo ;-)
Maar de kleurtjes spraken mij wel aan en besloot om het toch nog eens te proberen.
Wat natuurlijk makkelijk kan voor die €0,79 voor twee lipglossjes!

Zoals ik al zei zijn het de kleurtjes "pink berry" wat een mooie roze lipgloss is en de kleur "framboise" die een wat moeilijkere kleur om te omschrijven is! Ik had van "framboise" wat meer kleur verwacht. Ik vind de naam dan ook niet echt hierbij passen, eerlijk gezegd.

Beide zijn het mooie kleurtjes die ik zeker wel ga dragen.
Niet te opvallend maar zeer geschikt voor naar mijn werk.

Max & More lipsticks daar ben ik groot fan van!
Ik heb er dan ook best wel een aantal wat natuurlijk niet gek is voor €0,89 voor twee lipsticks!

Ik nam dit keer een setje mee met de kleuren "candy floss" wat een mooi, redelijk matte, zacht roze kleur is en "bright nude" wat inderdaad een mooie nude kleur is.
            
(De foto's laten de kleuren niet al te best overkomen, ze zijn niet genomen met "natuurlijk" licht)

Het lipgloss setje kost €0,79
En het lipstick setje kost €0,89

Beide te koop bij de action.

Ben jij al bekend met de lipgloss of de lipsticks van Max & More?







linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...