zondag 25 januari 2015

GESLOTEN!!! Winactie bij 200 Bloglovin followers. Keuze uit 3 toffe cadeaus...



Dat ik alweer bijna op de 200 followers zit bij Bloglovin kon ik natuurlijk nooit van te voren bedenken.

Ik ben alweer een tijd geleden gestart met mijn blog waar ik toendertijd vervolgens niet veel meer mee deed.
Tot een jaar geleden ongeveer...toen ben ik wat intensiever gaan bloggen.

Een vast schema heb ik niet en zal er waarschijnlijk ook niet komen.
Het is voor mij puur hobby en dat er mensen zijn die het leuk vinden om te lezen, dat vind ik alleen maar hartstikke leuk en waardeer ik enorm! ;-) 
Zo kan het zijn dat er 4 artikelen of meer in één week tijd komen maar kan het ook gebeuren dat er een weekje niks online komt. 
Ik heb totaal geen "moeten" gevoel, het is zoals het komt.
Sommige vinden dit geen probleem en misschien zijn er ook die het liever anders zien.
(Laat het me weten bij de reactie's?)

Maar goed....de winactie...de winnaar hiervan word dmv de fruitmachine gekozen bij het behalen van 200 followers!
Vandaag stond de teller op 185 maar zoals jullie allemaal wel weten kan dat nog wel eens schommelen! ;-) 

Het leek mij wel leuk om alvast de winactie online te zetten.

Ik vind het heel lastig om één product uit te kiezen voor een winactie dus heb ik besloten dat jullie zelf een keuze mogen maken en wel een keuze uit de volgende 3 producten.

1e keus:

Je mag één van deze 3 (replica) palettes uitkiezen die ik vervolgens voor jou ga bestellen.

Lorac Pro palette of het Lorac Unzipped palette of het schitterende Nude Tude palette van The Balm.

2e keus:

Of misschien ben jij, net als ik, helemaal gek op het mooie budget merk Makeup Revolution.
Dan mag je met een tegoedbon t.w.v €15,- zelf gaan shoppen op de site van makeupmusthaves.nl

3e keus:

Of heb je altijd al eens iets willen bestellen bij E.L.F (Eyes Lips Face) dan kan je voor de cadeaukaart van E.L.F kiezen t.w.v €15,-

Dan nu, wat moet je doen om kans te maken....

- volg mij met bloglovin
- like/save dit artikel
- laat bij de comments weten wat jij graag zou willen winnen!
- laat een geldig emailadres achter bij de comments.

Wat mag je doen voor extra kansen...

- volg mij op instagram (+1)
- repost de winactie foto op mijn instagram account en tag mij daarin en gebruik daarbij de hashtag #mandybosnailsshopdiywinactie200 (+1)
- volg mij op twitter en verzend een tweet waarin je mij noemt en laat weten dat je meedoet aan mijn winactie. (+1)

Lieve allemaal...heel erg bedankt voor het volgen en het lezen van mijn blog.
Echt heel erg te gek! 
Ik hoop dat jullie deze winactie leuk vinden!
En dat er maar snel een winnaar gekozen mag worden! 
(Ps deze cadeaus worden door mijzelf betaald en dus niet gesponsord!) 

Voor welk cadeau kies jij? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...