maandag 16 februari 2015

Beauty shoplog Buyincoins

Bij mijn (inmiddels gesloten) winactie n.a.v het bereiken van 200 Bloglovin followers, gaf ik mijn followers zelf de keus in de te winnen prijzen! 
Zo kon er gekozen worden uit cadeaubonnen van makeupmusthaves.nl en van ELF of uit mooie Lorac palettes of een palette van The Balm.
Allen duplicates maar alsnog schitterend.

Toen de winactie nog liep, heb ik dan ook de bestelling geplaatst zodat degene die zou winnen niet zo lang op haar prijs zou hoeven te wachten. Het verzenden van Buyincoins kan soms even duren! Lees, zo'n 2 a 3 weken.

Toen de winactie was afgelopen bleek degene die gewonnen had te gaan voor een cadeaubon van makeupmusthaves.nl en was ik stiekum wel een beetje blij want nu kan ik deze schitterende beauties aan mijn eigen stash toevoegen! ;-) 

Buiten de prijzen voor mijn winactie heb ik er nog het één en ander bij besteld. Ik ga jullie laten zien wat ik zoal besteld heb! 

De Lorac palettes komen steeds vaker voorbij bij beauty bloggers, het zijn dan ook schitterende palettes.
Ik bestelde deze twee;

Lorac Pro palette €6,50

Lorac Unzipped palette €6,45

Het geliefde The Balm "Nude Tude" palette belandde ook in mijn mandje. €7,40

De "vintage" blushes van The Balm zijn ook erg geliefd en was zelf wel nieuwsgierig naar deze twee duplicates;

Fratboy €2,75

Cabanaboy €2,75

En als laatste plaatste ik deze RT Blush brush in mijn mandje. Tussen al mijn kwasten ontbrak nog een fijne blush brush. €2,65

Het verzenden bij Buyincoins is gratis en ik had mijn pakketje al met twee weken in huis! 

Nogmaals....dit zijn allen duplicates!!

Van welk item zouden jullie als eerste een review van terug zien hier op mijn blog?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...