zaterdag 28 februari 2015

Makeup Revolution #liphug "Good Fun"



Mijn lipsticks bestaan uit het grootste gedeelte uit Max & More lipsticks van de action omdat ze lekker budget zijn en niet echt onbelangrijk fijn in gebruik!

Toen ik laatst wat producten kreeg opgestuurd van makeupmusthaves.nl om te reviewen vond ik het dan ook erg leuk dat deze #liphug erbij zat.

#liphug...lippenknuffel..even bot vertaald! Nou mij benieuwen!

Dit is wat makeupmusthaves.nl over deze lipstick zegt;

'De #Liphug lipsticks van Makeup Revolution zijn de perfecte combinatie van intense kleur en comfort. De kleuren zijn geweldig gepigmenteerd en voelen prettig aan op de lippen, een echte hug voor je lippen!'


De lipstick zit in een heel luxe mooi doosje waarop staat dat ik de kleur "Good Fun" heb ontvangen.


Als ik het doosje openmaak komt er een leuk gevormde lipstick tevoorschijn.
Dit soort lipsticks heb ik dan ook nog niet tussen mijn lipsticks.
De huls laat al meteen zien dat het hier om het merk Makeup Revolution gaat met een mooi strak glimmend zwarte huls met gouden letters erop.
Het gaat hier om een smalle lipstick die schuin afloopt.


"Good Fun" in echt een perfecte kleur voor mij. Een zacht roze lipstick waar ik al blij van werd toen ik hem zag. De kleur wijkt wel iet af dan op het plaatje van de site maar dat stoort mij in dit geval niet!

Deze foto geeft de kleur het beste aan! 

De lipstick is heel erg romig en brengt super lekker aan.
Inderdaad een hug voor je lippen ;-) 
Ik ben inmiddels ook fan van deze vorm lipstick...echt waar! 
De kleur is perfect gepigmenteerd voor zo'n lichte kleur!

  
Het is op het ogenblik echt één van mijn favoriete lipstick. 

Ik weet zeker dat het niet bij deze alleen gaat blijven.

En ach...voor de prijs hoeven we het niet te laten...de prijs van deze "lippenknuffel" is € 3,29 en is hier te bestellen bij makeupmusthaves.nl

Was jij al bekend met de #liphugs van Makeup Revolution?



*dit product heb ik ter review mogen ontvangen.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...