woensdag 18 februari 2015

Makeup Revolution: Ultra Sculpt & Contour kit (Ultra Fair C01)



Dit soort setjes vind ik schitterend om te zien!
Er zit alles in wat je nodig hebt voor een mooie effect op je gezicht.

Er zit een bronzer, een highlighter en een blush in.



En voor diegene die niet weten wat wat is heeft Makeup Revolution het er nog eens opgezet, zodat je je niet kunt vergissen! ;-) 


De verpakking vind ik leuk! Het paletje heeft een doorzichtige deksel waar zelfs in het bovenste gedeelte nog een randje spiegel zit. Grappig toch?


Ik koos voor de kleur Ultra Fair C01.


De swatches laten schitterende kleuren zien op mijn arm.


Maar vooral op mijn vingers is goed de glow van de blush (links, ringvinger) en de highlighter (midden, middelvinger) te zien.
De bronzer(wijsvinger) is redelijk mat.


Dit schitterende paletje is uitermate geschikt om mee te nemen op vakantie of bij je te dragen in je handtas, voor mocht je een lange dag voor de boeg hebben en je nog eens je make-up zou willen bijwerken.

Het paletje is hier te bestellen bij makeupmusthaves.nl en kost €4,49

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...