zaterdag 14 februari 2015

NYX blush "Pinched"....dupe Nars Orgasm?


Blushes...ik ben er gek op!
Maar de high-end merken zijn voor mijn budget niet weggelegd.
Maar hoe leuk is het dan dat er hele goede dupes verkocht worden?!


Na een beetje op het WWW te hebben gesurfd zag ik dat NYX een blush in haar collectie heeft waarvan vele zeggen dat het een dupe is van Nars Orgasm....
Uiteraard heb ik niet de blush van Nars maar wel al meerdere leuke dupes hiervan ;-)
Nadat ik erg tevreden was met de NYX blush in de kleur Taupe en met de service van Douglas (gratis verzenden en 2 monstertjes erbij mogen uitzoeken) besloot ik om ook deze blush aan mijn stash toe te voegen.

De volgende dag had ik hem al in huis.

 
       
Persoonlijk vind ik de NYX blushes een leuke verpakking hebben alleen de enorm grote, moeilijk te verwijderen, witte sticker aan de zijkant is wat minder! ;-)

Pinched is een schitterende kleur en wederom heeft ook deze weer het welbekende "piramide" relief!


Op de swatch op mijn arm is niet goed de golden glow te zien maar die is er wel degelijk!


Hier op mijn vinger is het beter te zien...


Omdat ik niet kan vergelijken met de Nars Orgasm heb ik er een foto bij gezocht op internet.
Hierop is goed te zien dat deze Pinched toch wel erg dichtbij Orgasm komt! 
(Niet mijn foto!)

Zoals ik al begon te vertellen, ik ben gek op betaalbare dupes van high-end make-up merken en heb er dan ook weer een pareltje bij!

Te koop en te bestellen bij Douglas voor €6,99.


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...