dinsdag 3 februari 2015

NYX powder blush Taupe.




NYX is een merk wat ik vaak voorbij zie komen op blogs maar waar ik zelf nog niets van had.
Veel beautybloggers schreven al over dit schitterende product van NYX....

ik heb het over de..


Powder blush van NYX in de kleur Taupe, die de meeste gebruiken om te contouren/shapen.

Ik bestelde deze blush bij Douglas en hoefde er geen verzendkosten bij te betalen (super service) en mocht er ook nog eens 2 testertjes bij uitzoeken, helemaal leuk! 


Ik koos voor een testertje van "Angel" van Thierry Mugler en een testertje van Marc Jacobs "Daisy".
Persoonlijk vind ik Angel voor mij iets te sterk, mijn favoriet blijft toch altijd nog Alien van Thierry Mugler! ;-)
Daisy van Marc Jacobs kende ik nog niet en ik vind deze heerlijk, heel blij met dit testertje!

  
Ook kreeg ik er nog een Color Card bij die jou huidskleur bepaalt via een app.
Ik ga dit zeker eens uitproberen, ben wel nieuwsgierig of dit werkt!
(Iemand al eens getest?)

Maar dan nu de veel besproken NYX Powder blush in de kleur 'Taupe'...

Het is een leuk, klein en compact product wat er mooi en luxe uitziet.

Achterop staat alle informatie die je van dit product zou willen weten.

Bij het opendoen zie je een mooie taupe kleur blush met een leuk piramide achtig relief.

 
En hier een swatch op mijn arm.
Zoals je ziet heb ik hem voor de foto wat aangezet maar ik moet zeggen dat hij op mijn gezicht erg mooi, subtiel maar goed te zien, aanbrengt!
Het is een heel andere kleur dan die ik tot nu toe gebruik als bronzer.
De meeste bronzers hebben een echte bruin kleur, deze kleur is toch heel anders.
Ik vind dit een veel meer natuurlijk effect geven op je gezicht.
Het ziet er echt uit als een schaduw en niet als een bruine veeg ;-) 

Ik gebruik deze blush om mee te shapen net onder mijn jukbeenderen en eigenlijk zou je er dan geeneens meer een "normale" blush bij hoeven te gebruiken, misschien alleen nog een highlighter.
Maar ik ben gek op blushes dus ik gebruik er nog een mooie "normale" blush bij.
Helaas lukt het mij nog steeds niet goed (genoeg) om hier foto's van te maken.
Er zal ongetwijfeld op instagram nog wel eens een selfie voorbij komen waarbij ik dit product dan ook gebruikt heb! ;-) 

Ik ben in ieder geval weer enorm blij met deze aankoop en ga deze dan ook zeker dagelijks gebruiken.

De NYX powder blush bestelde ik bij Douglas voor €6,99 en had deze de volgende dag al in huis! 


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...