zaterdag 7 februari 2015

Pure soap


Pure soap

Deze site is echt een welkome ontdekking.
Hier worden onder meer bodybutters en sugarscrubs en solid perfume's en soy waxjes en nog veeeeeel meer verkocht.
En het mooiste van alles is; IN DE GEUR DIE JIJ WILT! 
Waaronder ook bodybutters en sugar scrubs en solid perfume's en soy waxjes met de geuren van o.a Lush HIWTK en van Lush Snow Fairy !!!!
Dat is waar IK in geïnteresseerd was ;-)
Inmiddels heb ik er al eens iets besteld, een review daarvan kan je hier terugvinden.
Wanneer je een eigen blog hebt en je wilt er graag een review over schrijven dan is er de mogelijkheid om een GRATIS "review" product erbij mee te bestellen.
Dat heb ik ook gedaan en vroeg om de body creme "Honeywash 2" en die kreeg ik er gratis bij bezorgd. (twv €7,50)
Ook krijg je bij een bestelling van €10,- of meer GRATIS producten mee gestuurd.
Deze mag je zelf uitzoeken.



Wat heb ik dit x besteld?


Ik bestelde als eerste een Body & Hair Wash met de geur van Lush Honeywash 2 (Dupe Lush HIWTK)

Ook bestelde ik weer een aantal soy waxjes in de geuren;
Snow Baby 2x
Daisy 1x
Strawberry and Champagne 1x
Snowdrops 1x
American Dream 1x

Als bonus kreeg ik de Pixie Dust en het "mystery" waxje.
Bij de "mystery" wax mag je drie x raden welke geur het is en wanneer je het goed hebt krijg je een cadeaubon van €5,- hoe leuk is dat?
Maar het belangrijkste: lijken de geuren inderdaad op de originele geuren van Lush?
Ik kan daarop alleen maar volmondig JA zeggen!!!
De "Honeywash 2" is precies "Honey I Washed The Kids".
En "Snow Baby" is precies "Snow Fairy".
Ik ben hier weer ongelofelijk blij mee....echt waar!
Eindelijk dan een bijpassende Body & Hair Wash en een body creme met mijn lievelingsgeur HIWTK van Lush! TOP!
Ook niet onbelangrijk: zijn het fijne producten?
Ook daar kan ik volmondig JA op zeggen.


De Body & Hair Wash is fijn in gebruik, schuimt goed icm een douchepuf en ruikt super lekker!
Als shampoo gebruik ik deze niet alhoewel het wel zou kunnen!
De body creme is werkelijk zoooo lekker....de geur...geweldig.

Dan de soy wax: ook zo'n heerlijk product!
Uiteraard als eerste de "Honeywash 2" uitgeprobeerd en echt waar, deze is heerlijk. 
De geurtijd is 8 uur.
De prijzen van deze producten vallen echt heel erg mee!
Body & Hair wash €4,-
Body creme twv  €7,50
Soy waxjes: €1,- per stuk.
Vergeet niet: dit alles in jou uitgekozen geur!!
Pure Soap is een absolute aanrader!
Voordat je het weet heb je een bestelling geplaatst.
Ik ben er weer enorm blij mee.
VERGEET NIET TE KIJKEN BIJ DE GRATIS PRODUCTEN!!
En bij de review producten!
De producten worden netjes ingepakt en bezorgd binnen 7 dagen. 
Bezorgkosten €6,-
Ga jij ook een kijkje nemen op de site van Pure Soap???
En wat lijken jou heerlijke producten?




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...