zaterdag 21 maart 2015

Mijn eerste drie MUA lipsticks.



Saskia (van myweickedweirdlife.com) plaatste een foto van een lipstick op Instagram waar ze ook op haar blog over had geschreven.
Zij noemde het DE dupe van MAC Candy Yum Yum.
De foto die zij plaatste op Instagram die spatte zowat van mijn scherm af, wat een schitterende kleur!!!!


Ik kwam er dus achter welke kleur dit was, het ging om de kleur Persian Rose en Saskia vertelde mij dat ik deze het best kon bestellen op de Nederlandse MUA site.

Meteen ben ik een kijkje gaan nemen op de MUA site en zag dat de prijzen van deze lipsticks echt heeeeeel goedkoop waren.


De kleuren Persian Rose en Tulip moest ik zowiezo hebben maar ik kwam nog een vreselijke mooie kleur tegen namelijk De kleur Coral Flush.

Ik ga ze jullie laten zien.


Dit zijn dus de 3 lipsticks die in mijn mandje belandde.

Drie schitterende kleuren. V.l.n.r Persian Rose, Coral Flush en Tulip.


De lipsticks zelf zien er schitterend uit en zijn zwart met een zilver randje. Een leuk detail aan deze lipsticks is dat je de onderkant waar je de kleur lipstick ziet eraf kunt draaien en daar nog een soort van vloeibare lipstick in zit wat je eventueel met een lipstick kwastje zou kunnen aanbrengen. Gewoon een leuk detail! ;-)


V.l.n.r Tulip, Coral Flush en Persian Rose.
De pigmentatie van alledrie deze lipsticks zijn perfect! Vooral de Coral Flush lipstick....wauw, één veeg en je hebt een hele intense kleur!!!! Nog nooit meegemaakt!


Mijn lippen zonder lipstick.


Mijn lippen met Tulip.


Mijn lippen met Persian Rose....WAUW...


Mijn lippen met Coral Flush....kijk wat een kleur!!!!!

Het aanbrengen van deze lipsticks is heel fijn.
Alledrie de lipsticks zijn heel romig en glijden over je lippen. En de geur van deze lipsticks vind ik persoonlijk ook heel erg lekker!
Dat de pigmentatie meer dan oké is dat bleek wel met de swatches weer verwijderen, zelfs met een reinigingsdoekje ging het niet van mijn arm af!

Zoals ik al zei waren deze lipsticks super budget.
Ik bestelde ze hier op de Nederlanse MUA site en de prijzen waren;
Tulip €1,70
Persian Rose €1,70
Coral Flush €1,70

Het enige nadeel is de verzendkosten die er ook nog bijkomen.
Maar ik was uiteindelijk toch goedkoper uit dan bij de schappen van de Kruidvat plus dat er online veel meer kleurenkeus is!

Ik ben enorm blij met deze drie gave lipsticks die ik ongetwijfeld veel zal dragen in de zomer!!!



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...