maandag 2 maart 2015

Shoplog Action, Big Bazar, Xenos.


Er waren weer wat leuke aanbiedingen die ik niet aan mij voorbij kon laten gaan.
Ik ga jullie laten zien wat ik geshopt hebt bij o.a de Action, Big Bazar en de Xenos.

Action:


Hier nam ik een nieuw setje "invisibobbles" haarelestieken mee.

En twee nagellak setjes in de kleuren Tangling Teal (blauw/groen) en Candy Floss (paars).

Deze setjes bevatten een kleurtje en een glitter in dezelfde kleur en een topcoat!
En ik nam 2 Natasja chocolade repen mee. Die met smarties is voor mijn zoon en die met stukjes karamel is voor mij! Deze zijn zooooooo lekker! ;-)

6 spiraal haarelastieken: € 0,59
Nagellak setje: € 0,79 (per setje)
Chocoladereep "rainbow" met smarties: € 0,55
Chocoladereep met stukjes karamel: € 0,99

Big Bazar:

Hier nam ik 2 verschillende setjes Essie nagellakjes mee.
Color Icons en Summer 2014 collection.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tot nu toe nog niet één Essie lakje had!

En ik nam van mijn all time favorite Perfect Touch mascara "XL Volume" 3 nieuwe mee.


Dit merk is het huismerk van de Big Bazar en die had een kennismakingsaanbieding met 2 + 1 gratis! Deze aanbieding loopt nog t/m 8 maart!!!!


Er ligt tegenwoordig een handig boekje van dit huismerk in de winkel waarin je kunt zien welke producten er allemaal zijn.
Op de foto hierboven kan je zien dat Perfect Touch 4 verschillende mascara's in hun assortiment hebben zitten. Voor ieder wat wils.
Zelf heb ik er inmiddels 2 van waarvan de roze variant "XL Volume" mijn all-time favorite is! Maar ook de groene "Extreme Black" geeft een schitterend mooi effect! 

Essie nagellak setje: €3,99
Perfect Touch mascara: €2,99 per stuk. (Met de aanbieding dus één gratis!)

Xenos:

Hier nam ik onze favorieten thee mee!

Mango en Sinaasappel. 

Er was een actie van twee doosjes voor één euro! 

Heb jij nog van leuke aanbiedingen gebruik gemaakt?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...