zondag 12 april 2015

H&M Eyeshadow Nudes.



Eigenlijk heb ik maar weinig mazzel maar nu had ik een klein mazzeltje.

Ik vond een H&M cadeaucard en was er eigenlijk van overtuigd dat er niks meer op stond.
Bij thuiskomst ging ik toch even online kijken en wat bleek....er stond nog €2,- op ;-)
Ja dames wie het kleine niet eert is het grote niet weerd! ;-)

Ik stak de card in mijn knip tot een volgende x dat ik bij een H&M zou zijn, die zit namelijk bij ons in Almere Centrum en daar kom ik niet elke dag.
Afgelopen woensdag was ik in Centrum en liep dus ook even de H&M in en liep direct door naar de makeup afdeling.

Eigenlijk zag ik niet echt iets wat ik dolgraag wilde hebben en wilde er ook niet al te veel bij hoeven te leggen.
Mijn oog viel op dit kleine oogschaduwpaletje en liep ermee naar de kassa.
Ik overhandigde de card en hoefde er nog maar een €1,- bij te leggen.
Nou dat vond ik een goede deal! Een eyeshadowpaletje is altijd leuk, toch? 

Dit is hem:
Het paletje ziet er lievelijk uit.
Heeft 4 leuke Nude kleurtjes.
De swatches zijn redelijk, het zijn tenslotte lichte Nude kleurtjes.
Wanneer je ze nat aanbrengt zijn de kleurtjes wat intenser.
Links droog, rechts nat aangebracht!

Dit paletje zou zomaar een dagelijks paletje kunnen worden.
Precies de mooie kleuren die ik dagelijks zou kunnen gebruiken.
Vooral de highlighter kleur is schitterend.

Ach....voor €1,- hoor je mij niet klagen! 
Normale prijs: €2,99 en te koop bij de H&M.

Hebben jullie wel eens een soortgelijk mazzeltje?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...