donderdag 30 april 2015

Liquid Latex...the best clean up for nailarts or glitter polish!!!

Nu mijn nagels weer een beetje de gewenste lengte beginnen te krijgen beginnen de nailart kriebels ook weer te komen.
Zo ben ik gek op watermarblen, iets wat ik al een poosje niet gedaan heb.
Ook wil ik het stempelen onder de knie krijgen en wil ik wat meer gradiënts gaan maken!

 
 
Watermarble's uit de oude doos.

Gradiënt uit de oude doos.

 
Omdat het met watermarble altijd zo'n "gedoe" is met tape of met schoonmaken, ging ik google maar weer eens om raad vragen en daar kwam ik in eerste instantie deze Liquid Palisade tegen.

Maar de prijs viel me zwaar tegen...namelijk $22,- voor een kleine hoeveelheid! 

En you know me...overal is wel een goede betaalbare variant van!!!!!
Dus weer ging ik googlen (google=my best friend) en kwam tot de ontdekking dat deze Liquid Palisade eigenlijk niets meer is dan Liquid Latex.

Dus opnieuw ging ik weer googlen en kwam na vele positieve reviews hierover te hebben gelezen en gekeken op You Tube op deze Liquid Latex uit!

Ik bestelde een gigantische pot in het paars op Amazon en kreeg deze best wel snel geleverd.

In deze pot zit 4oz wat gelijk staat aan 118 ml daar kun je je hele leven meedoen, ook al maak je iedere dag een nailart volgens mij! ;-) 

Op een blog had ik gelezen hoe makkelijk het was als je er iets van in een oud leeg (en schoongemaakt) flesje nagellak doet.

Nou een oud lakje wat ik niet meer gebruikte zou moeten lukken. Zo haalde ik een Sally Hansen lakje tevoorschijn die echt helemaal niks meer was. Ik spoelde het flesje schoon met wat aceton en vervolgens vulde ik deze dmv een pipetje met de Liquid Latex.
Dit is even een vervelend dingetje maar eenmaal gedaan zal je er lang plezier van hebben en is het een stuk makkelijker te gebruiken.

Om jullie een idee te geven hoe awesome dit spul is heb ik geprobeerd het op foto vast te leggen.
Even snel! Ik heb het uitgeprobeerd om mijn nagel heen, zodat schoonmaken geen frustrerende bezigheid meer zal zijn en ik heb het als peel-off basecoat gebruikt met een glitterlak.

De foto's laten zien hoe makkelijk de Liquid Latex weer te verwijderen is. Het enige wat je nodig hebt is een pincet!
En o ja...de Liquid Latex droogt supersnel zodat je snel verder kunt met je nailart zoals een watermarble of een gradiënt. Je ziet het donker opdrogen.

 
 
Liquid Latex voor clean-up:
Met een gewone nagellak heb ik express even flink "gekliederd" buiten mijn nagels.
Zoals je kunt zien is de Liquid Latex super makkelijk te verwijderen! Aan één stuk trek je met een pincet de Liquid Latex van je vinger!!! 
   


Liquid Latex als peel-off basecoat:
Ik bracht een laagje Liquid Latex aan en liet dit EVEN drogen en lakte daaroverheen een glitterlak. Lakjes die ik de laatste tijd oversla vanwege het enorme geboen wat normaal altijd nodig was om het weer weg te krijgen!
Maar dat is nu verleden tijd!!! ;-) Nadat ik ook de glitterlak goed had laten drogen begon ik met een pincet een beginnetje te maken en verdraaid....ook nu weer in één stuk eraf!!!! 
Wauw...ik ben fan, dat weet ik nu al!
En even een tip: mocht je nu een lichte kleur glitter willen aanbrengen of de, in mijn geval, paarse kleur als basekleur bevalt niet, lak hier dan eerst even een goed dekkende witte (of ieder ander gewenste kleur) lak overheen. Op deze manier kan je alle je glitterlakjes gebruiken die jij maar wilt!!!

Ik ben echt superfan van dit product en zal hier ook nog veel plezier mee beleven.

Liquid Latex is hier te bestellen en kost rond de €16,- incl. verzendkosten.

* Mocht je nou niet zo'n hele grote pot willen bestellen online dan zou je mij, tegen een kleine vergoeding voor het vullen met Liquid Latex, ook een leeg nagellak flesje kunnen toesturen met de benodigde hoeveelheid postzegels erbij zodat ik het je weer terug kan sturen. 
Tja....ik heb de pot toch hier staan! Ik hoef er niks op te verdienen! 
          En we zijn er om elkaar te helpen nietwaar? ;-)
Bij interesse stuur dan even een mailtje.



Hier nog even een YouTube filmpje zodat je kan zien waar het allemaal voor te gebruiken is en hoe! 

Wat gebruik jij als clean-up bij je nailart? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...