dinsdag 28 april 2015

Makeup Revolution "Change my life" nailpolish.


Alweer een flinke poos geleden kreeg ik van makeupmusthaves.nl een aantal mooie producten toegestuurd om te mogen reviewen.
Waaronder ook dit nagellakje "change my life".

Het flesje vind ik leuk en apart.

Het kwastje is een dikke prima, lakt fijn.

Change my life is een nude kleurtje waar ik wel van hou.
Deze lak dekt met één laagje maar twee laagjes maken het af.
Mijn nagels (en nagelriemen) waren op het moment dat de foto's genomen werden in een real bad shape.
Sorry daarvoor! Inmiddels gaat het alweer een stuk beter thank god! ;-) 

 

Dit lakje is hier te bestellen bij makeupmusthaves.nl en kost €1,49 wat natuurlijk niet duur is voor een mooi lakje. Het kleuren assortiment is flink uitgebreid dus er zal altijd wel iets voor jou tussen zitten.

Dit is wat makeupmusthaves.nl erover zegt;

"De nagellak collectie van Makeup Revolution bestaat uit verschillende kleuren. Ga je voor een opvallende kleur, of toch liever een nude tint? Ook een glitternagellak voor een feestje vind je in het assortiment van Makeup Revolution. Voor ieder wat wils!
Makeup Revolution Nail Polish Change My Life is een subtiele nude tint."

Neem eens een kijkje bij de lakjes wanneer je toch op de site van makeupmusthaves.nl bent! ;-) 


*dit product heb ik ter review mogen ontvangen



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...